lørdag 26. desember 2015

Med ønske om en riktig god jul!



2015 har vært preget av mange våkennetter, mye kos og kaos, samt tårer og gleder. Med et lite barn som er helt avhengig av å ligge tett inntil meg for å klare å sove noen få timer i døgnet, har hverdagen til hele familien blitt snudd på hodet. Men den uendelige og kraftfulle kjærligheten til barna har båret meg gjennom denne tiden, og jeg har stor tro på at 2016 vil gi oss livene vi kjente tilbake, beriket med en god dose erfaring,- på godt og vondt!

Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år! Størst av alt er kjærligheten!

5 kommentarer:

Anonym sa...

I have been following your blog for years and I've been wondering how are you all doing. Nice to hear from you again, I'm waiting to hear from you more often in 2016. :)
I know how tireing it is to have two little ones in the house,except mine are already 10 and 12 y.old. U two can do it! I wish you lots of happines for rest of the year ;) and of course to year 2016!

Kaisa from Finland :)

Anonym sa...

Så glad jeg ble over å se et innlegg igjen! Nydelig bilde av dine nydelige små. Jeg krysser fingrene for mer sammenhengende søvn på dere alle i 2016! Love Store Esel. ;)

ingridsboble sa...

Mye kos og nærhet var det veldig mye av i starten hos oss også. Nå er det så vidt hun vil innom fanget før hun løper videre. Ønsker dere et godt 2016 :)
klem fra Ingrid

周怡如 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Hvordan går det med dere? Har vært gjevnlig innom uten å se livstegn....😔Dere er savnet. Klem M