onsdag 23. april 2014

3 ting jeg ikke visste om å være høygravid:



1: Matlaging er en utfordring,- jeg når jo ikke fram til kjøkkenbenken eller vasken! Trenger enten lengre armer eller ny rygg som tåler å stå krumbøyd.

2: Å kle på seg tar tid! Undertøy, bukse og sokker må tas på sittende, og med litt flax, ymse yogastillinger og pesing får jeg det faktisk på...Bare synd jeg trenger (enda) en dusj etterpå.

3: Ting som faller på gulvet (og gjerne under sofaen, bordet etc) må bli liggende til mammaHanne kommer hjem fra jobb. Moro å forklare status til en leken 2 åring...Har dristet meg ned på alle fire for å please store dådyrøyne noen ganger når nøden har vært størst, men har funnet ut at jeg er en dårligere mor på gulvet uten mulighet til å komme meg opp, enn en som avleder med fingermaling og sangstund...

Jammen godt det er sommer ute og lillebror er velkommen anytime:)

Herlig onsdag!

3 kommentarer:

Villa Lindås sa...

Kan se for meg at det blir en del kreativiter rundt diverse bevegelser når man er høygravid ja ;)
Du ser flott ut! lykke til med innspurten :)

Tre Engler sa...

He he he...ja det er noen utfordringer man møter på:)
Masse lykke til den siste tiden:)
Klem Merete

Lene i Annekset sa...

Ønsker deg gode maidager. Fin du er med magen! Kanskje kommer den lille snart? :)