mandag 17. mars 2014

Årets mest inspirerende blogginnlegg?



Magasinet Vakre Hjem og Interiør kårer i disse dager "Årest mest inspirerende blogginnlegg". De hadde plukket ut ti finalister til dette, som nå er kuttet ned til fem via en avstemning,- og jeg er en av de heldige igjen! Veldig overraskende, da jeg ikke har det aller største nettverket på sosiale medier, men desto mere stas!





Det er ingen hemmelighet at jeg er fan av "gjør det selv-løsninger", og jeg er overbevist om at de fleste klarer mer enn de tror bare de prøver:) Ble du inspirert til å legge tak (eller bygge utestue), kan du stemme på innlegget mitt her , enten ved å klikke "liker" eller legge igjen en kommentar på slutten av innlegget til Franciska. Jeg setter stor pris på hver stemme:)





Strålende sol i dag,- nyt den!

3 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Det er så koselig hos dere altså!

Knøttet har også ligget med hodet ned, siden uke 24 og nå har det begynt å feste seg. Magefølelsen har uteblitt, så jeg er veldig spent på hvem som holder til i magen. :) Da får vi baby omtrent på samme tid vi da, så koselig! Da møtes vi helt sikkert på trilletur med babyer og vofser. Vi har jo samme rase som dere også. :) En skikkelig deilig plugg. Skal du på Bærum du også forresten? Hørte de hadde pusset opp, flaks for oss som over gjennomsnittet opptatt av slikt. ;)

Maria - Min oldemors hus sa...

Ideen er kjempegod og godt presentert, så jeg skulle gjerne stemt. Dessverre bruker jeg ingen av plattformene som kreves... Lykke til uansett! (",)

Tre Engler sa...

Hei!
Så kjempe gøy at du er videre og velfortjent:)
Ønsker deg masse lykke til:)
Klem Merete