søndag 23. mars 2014

Advarsel!



Er det en ting jeg er blitt nøye på etter at jeg ble mamma, så er det barn og sikkerhet/helse. Jeg surfet etter klær til lillebror en kveld på nettet, og kom tilfeldigvis over en bitteliten notis i en av butikkene jeg besøkte om at Ferm Living nå trekker tilbake de super populære lampene sine i røket ek!





Disse viser seg å ikke være egnet på barnerom, og kan i værste fall forårsake både brann og støt. Jeg har flere ganger vist Agnes sin bambi-lampe her på bloggen og vet at i alle fall to lesere har kjøpt sine etter dette, og føler derfor et visst ansvar.





De av dere som har disse lampene kan ta kontakt med Ferm Living for mere informasjon,- de holder i disse dager på å produsere nye (og helt like) barnesikre utgaver som vi kan bytte lampene våre inn i,- selvsagt kostnadsfritt.




Dette til info!

3 kommentarer:

Stella sa...

LOve this little girlie room ;)
Hugs,
Stella

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tyvärr händer det att olika saker släpps igenom som inte är helt säkra eller hälsosamma (exempelvis plast med kemikalier). Tur är när sådant upptäcks och varnas för.
Önskar dig en fin ny vecka!
Klem,
Regina

Har en drøm sa...

Så bra du sier i fra!!
Dumt at det kun finnes info om slikt i små notis:(

Men fiiin er den, så bra de fikser opp i det da ♥