onsdag 19. februar 2014

Mens vi venter på våren...



...kan vi heller nyte solen inne! Solspeil har jo lenge vært en klassiker i interiøret, og endelig har "trenden" nådd trauste Norge:) Jeg husker jeg måtte lete intenst etter mitt første sunburstspeil for snart 6 år siden, og var i ekstase da jeg endelig fikk det shippet fra Belgia! Siden har det hengt stolt på soverommet vårt, og trofast ønsket oss god morgen...dag etter dag.





Etter min første store speilforelskelse, har jeg fortsatt å jakte på disse objektene på ulike auksjoner, uten særlig hell,- enten er de helt fraværende eller så er de svindyre. Jeg ble derfor så glad da jeg så at min bloggvenninne Carina med den flotte butikken "Style With Passion" hadde tatt inn et parti med slike speil,- lykke!





Som kjent lyser ikke stjernene uten solen, og det gamle stjernespeilet mitt fra USA kom først til sin rett i spisestuen med min nyinnkjøpte skatt hengende over. Siden har de pure bestevennene fått selskap av enda en liten solstråle,- dette vintage fra Frankrike.




Denne veggen er nå komplett, men jeg drømmer stadig om flere runde speil med utstrakte armer etterhvert som de dukker opp i ulike interiørbutikker rundt om. Fristelser som plutselig er litt for nære;-) Enn så lenge får jeg anse meg som mett, men en (gravid) kvinne blir fort sulten igjen!



  

Herlig onsdag til deg!

2 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

ÅÅÅ så flott hos deg!
Herlig stil;)
Ha en flott uke!

Klem Camilla.

Merete - Lys lilla sa...

Så fint det er med speil i en liten samling fint dandert på veggen :-)