onsdag 26. februar 2014

Bloppis!




Da jeg ble gravid var jeg nesten helt sikker på at det bodde en liten Elsa i magen min:) Stor (men også gledelig!) ble derfor overraskelsen da en liten lillebror dukket opp på skjermen på orinær UL i uke 20. Så mye for magefølelse liksom..haha. Som med Agnes begynte jeg å shoppe litt nye babyklær allerede da testen viste to blå streker, og alle selvsagt tiltenkt en jente. Jeg kjører derfor i gang en liten bloppis her på bloggen,- noe er helt nytt, andre plagg kun brukt få ganger av Agnes.



Ralph Lauren sommerdress i mint og rosa.

Først ut er en søt sommerdress/romper  i mint og rosa  fra RL i 100 % bomull. Denne er helt ny og med lappene på. Str 6 mnd, men av erfaring er amerikanske str litt små. Med praktiske trykk-knapper i bena for lett bleieskift. Kr 250,-



Ralp Lauren sommerdress i hvitt.


Neste plagg er også fra RL og er helt ny og ubrukt (med lappene på). Denne hvite sommerdressen er kjøpt på Macys og er i 100% bomull. Str 6 mnd (liten i str). Med søt krave med blå blomster og trykk-knapper i bena. Kr 250,-



250 kr

Den siste sommerdressen fra Ralph Lauren har Agnes brukt 1 gang, og den framstår som ny, men er vasket. Denne har litt lengre ben enn de over og har pique krage. Kommer i fargen lys mint, og er i str 3 mnd. Med trykk-knapper i bena. 100% bomull. Kr 200,-



Sommerdress fra RL i mint.




Kr 200,-


Helt til slutt i denne omgangen selger jeg en lyserosa vår/høst anorakk fra danske Mini A Ture i str 80/ 1 år. Jakken er  meget pent brukt og kun sittende i vogn (dette var før Agnes kunne gå). Den kommer med hette og glidelås i ryggen for lett påkledning. Nypris 749,- Selges kr 350,-



Anorakk fra Mini A Ture SOLGT!


350 kr SOLGT!


Fargen på bildet avviker noe fra virkeligheten,- den er mye dusere rosa i real life.


Noe for deg? Send meg en mail på cathrin_hauan@hotmail.com, eller legg igjen en kommentar i feltet under!Alt kan sendes billigst via brevpost, eller hentes her i Asker etter avtale.


Flott onsdag til deg!

1 kommentar:

Kristine sa...

Har sendt deg en mail ang jakken :0)