tirsdag 25. februar 2014

Årets mest inspirerende blogginnlegg



I dag tidlig lå det en hyggelig mail i postkassen min fra fotograf og skribent Franciska Munck-Johansen,- Mitt blogginnlegg om piltaket jeg la i utestuen forrige påske, er i samarbeid med Vakre Hjem & Interiør nominert til  "Årets mest inspirerende blogginnlegg"! Franciska har den siste tiden jaktet på inspirerende innlegg her i blogglandia, og plukket ut 10  finalister til dette! 





Dette var en veldig hyggelig start på dagen og helt uventet! Formålet mitt med denne bloggen er jo nettopp i stor grad å inspirere andre (særlig jenter!) til å gå på store og små prosjekter, uten å ha de alt for store kunnskapene om emnet fra før. Her blir veien til mens vi går, vi prøver og feiler, og sier som Pippi: "Det har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert"  :)
På den måten har vi fått en masse gratis kunnskap og skapt oss et hjem som er 100% oss!



  

På denne siden og her kan du se alle finalistene og stemme på din favoritt fram til 11. mars (det kan avlegges stemmer begge steder)!





Ha en flott dag!




1 kommentar:

Mette sa...

Gratulerer med finaleplassen!Vell fortjent:0)Den uteplassen er jo bare helt herlig!

Ønsker deg en super dag!