lørdag 11. januar 2014

Lillebror



Jeg har så smått begynt å handle inn litt til lillebror i magen:) Vi har mye etter Agnes som kan brukes, da hun hadde mange plagg i brunt og creme som baby. Men noe nytt er jo gøy! Å plutselig skulle ha fokus på gutteklær er en ny opplevelse for meg, og jeg må si det er lengre mellom godbitene i denne kategorien! Petit Bateau leverer imidlertid alltid, både i kvalitet og utseende, og nå kan lillebror i alle fall møte den litt kjølige forsommeren i deilige plagg i en blanding av ull og bomull. Helt kløfritt og veldig mykt!




Jeg var fast bestemt på at det kun var sarte og nøytrale farger mine barn skulle bruke (og gud forby sterke prints*s*), og hadde nesten bare dette til Agnes til hun var ca 6 mnd. Men etterhvert meldte behovet for både farge og form seg, og en ny verden åpnet seg for meg. Hun ble rett og slett litt blass i de klassiske pene klærne, og virkelig strålte i de litt sprekere:) Og så mange flere spennende designere jeg har blitt kjent med! Klok av skade har jeg derfor shoppet et sett fra Polarn O Pyret, som jeg aldri ville ha sett på to ganger tidligere! Men nå gjør det meg glad, og jeg har funnet ut at garderobene til mine søte små overraskende gjenspeiler interiøret mitt,- mest klassisk men med humoristiske og uventede innslag i stadig flere farger!


God helg til deg!

2 kommentarer:

Mette sa...

Petit Betau har så mye fint! Synes ullen deres holder seg best i vask også! Skjønne klær lillemann skal få. Og moro er det med litt farger å!

Nyt den voksende magen:-)

klem Mette

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig med lillebror! :D Gratulerer!!

Her er det også en salig blanding av dust og "knæsjt", innimellom må man bare ha sterke farger! ;)