søndag 8. desember 2013

Så tenner vi to lys i kveld,



2. søndag i advent alt, og vi har fått en stor dose julestemning i dag på det årlige julemarkedet på Folkemuseet på Bygdøy. Så koselig! Hele familien er endelig kvitt forkjølelsen, og dagens påfyll gjorde godt:) Jeg får alltid et akutt ønske om å reise tilbake i tid når jeg besøker disse vakre omgivelsene, og kan nok en gang konstanterer at jeg nok er født i feil århundre:)




Vel hjemme med roser i kinnene, tente vi det andre lyset under middagen. Adventsstaken er i år kledd med mose,- jeg pleier å variere mellom det eller granbar. I stedet for lilla lys som årene før, har jeg valgt håndlagde bivokslys denne gangen, kjøpt på Steinerskolens julemarked for noen uker siden. De lukter så godt! Eneste minuset er at de brenner så kjapt ned, så det er enda godt jeg kjøpte opp hele lageret deres rett før stengetid;-) Det skal nok holde julen ut!


Ellers tusen takk for alle søte gratulasjoner i forrige innlegg! Vi er virkelig så takknemlige over dette lille underet som vokser inne i magen min, og lurer veldig på hvem dette lille mennesket er:) Gleder meg masse til å bli kjent med nurket!

Ny uke igjen i morgen,- nye muligheter folkens! :)



1 kommentar:

Tre Engler sa...

Så kjempe koselig adventstake:)
Husker når mine unger lagde sånne lys når de var små:)
Ønsker deg en herlig kommende uke
Klem Merete