lørdag 23. november 2013

Plassbytte




Etter at sjeselongen flyttet opp på Agnes sitt rom,  overtok "ammestolen" den gamle plassen i "bibliotek-kroken". Med en skinnpuff til å slenge bena på, ble den en god erstatter for møbelet som forsvant opp på barnerommet. Rosa og romantiske babyputer er byttet ut med glitter og glam, og plutselig ble uttrykket et helt annet.




Det er ikke så mye som skal til, og det er det som er så moro med interiør!  Her går møbler og tekstiler på rundgang mellom etagene stadig vekk, og får små justeringer underveis som gjør at jeg føler jeg har vært på storshopping uten å ha brukt en eneste krone:) Sånt kan man like!




Nå er det fyr i peisen her hjemme, tacoen putrer i stekepannen og jeg skal slenge meg på sofaen og zappe meg gjennom tv-kvelden! I morgen venter julemarked, og jeg vet om en liten nisse som gleder seg stort!

Ha en fin lørdag!

2 kommentarer:

Tre Engler sa...

Stolen passet jo utrolig flott inn der:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

ingridsboble sa...

Den passet jo perfekt :)
Kos dere på julemarked!
- ingrid