mandag 28. oktober 2013

Kreativitet



Agnes begynner å bli stor jente, og har oppdaget tegning! Moro! Mellom våre soverom er det en skyvedør, som jeg har malt med tavlemaling i speilene på den ene siden. Jeg synes svart blir litt hardt mot de ellers så duse fargene inne hos henne, og fikk tak i en mørkebrun farge i en hobbybutikk som virker mere dempet (selv om jeg ser det ser svart ut på bildet*s*). Døren står stort sett alltid åpen, og da er tavlen ute av syne, men den kan lett dras fram når lillfnis får noen kreative ideer hun gjerne vil skrible ned:)


Foreviget for alltid. Minis første kunstverk.

Jeg har tenkt til å gjøre det samme på døren inn til spiskammerset på kjøkkenet, men da til bruk for en ukeskalender. Her vil jeg også påføre magnetmaling i bunn, slik at vi kan krydre døren med litt tegninger og bilder. Og går en lei, kan det enkelt males over igjen. Sånt kan man like:)





Ønsker deg en fin ukestart!

5 kommentarer:

Tre Engler sa...

Ååååå....det var bare en kjempe flott idee:)
Og for noen herlige bilder av Agnes:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Anno 1924 sa...

Kjempesmart ide!! Hun er jo så skjønn der hun står å tegner:)) Ønsker deg en fortsatt fin kveld!:)) Klem

Anonym sa...

Så smart! Tusen takk for mange inspirerende ideer :) Og så nydelig Agnes er.

Victoria sa...

I just discovered your blog today through Pinterest and I love it! Your home is so gorgeous! I dream of living in Norway someday:)

Marens Kristine sa...

Kjempesmart, og såååå artig for lillegull!!!