søndag 18. august 2013

Skrotnisse



Jeg er så heldig som har famile og venner som vet at jeg eeeelsker å lete etter gull blandt gråstein, og det er ikke sjelden de ringer meg og spør om jeg vil ta en titt på "skrotet" deres før det leveres til loppemarked. Digger de telefonene, og jeg er sjelden sen om å hive meg i bilen;-)





Denne gangen var det min stemor som hadde ryddet ut av garasjen, og flere flotte gjenstander stod linet opp på gårdsplassen da jeg kom kjørende inn. En av tingene jeg fattet interesse for var denne asiatisk-inspirerte lampen,- ingen klassisk skjønnhet ved første øyekast, men den hadde "noe" :)





Med en ny skjerm som jeg laget av mammas yndlingsgenser med valmuer på fra 70 tallet, synes jeg den ble et morsomt element i gangen! Den mangler bare en ny jordet plugg nå, så er den klar for å kaste et mykt lyst over høstdagene som sakte smyger seg inn om dagen!





Ønsker deg en fin-fin søndag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul lampe! Og gratulerer med finaleplass i Norges vakreste hjem! Jeg har stemt på deg og håper du vinner!

klem Nina

Tre Engler sa...

Kjempe herlig lampe:)
Heldig du som får sånne telefoner:)
Gratulerer med finaleplass:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

Synne sa...

Morsom lampe! Heldige er de gamle tingene som får komme til deg og få nytt liv. Og jeg må bare henge meg på de andre her, gratulerer med finaleplass i Norges vakreste hjem! Jeg stemmer og håper dere vinner :)

Silkeline sa...

Herlig lampe! Kult med sånt ikke alle andre har :-)