fredag 9. august 2013

Lykken er...




...å være 1 år og få sin egen sandkasse! Lillfnis fikk kjenne sand mellom fingrene for første gang i dag, og var fra seg av begeistring...litt rart, veldig spennende, men aller mest morsomt! Bursdagsgaven fra mamsene falt i smak, og ettermiddagen har gått med på å tørrtrene på de 7. sorter :)




Sandkassen er veldig praktisk da benkene på siden kan foldes ned til et lokk, og dermed beskytter sanden fra katter og andre ulumskheter. Den kom umalt, og skal få et strøk til (på utsiden), men vi klarte ikke vente lenger nå med å helle oppi sanden;-)





Ellers er hagestolen jeg kjøpte på salg for et par uker siden på Home&Cottage kommet inn,- den var tiltenkt "utestugan", men fikk heller ta regi på soverommet. Med en paljettpute i ble den dresset litt opp, og jeg synes den passet fint til det ekletiske miljøet der.





Helg allerede,- fin fredag til deg!

4 kommentarer:

Tre Engler sa...

Så herlig lita jente:)
Husker første gangen mine også fikk sand mellom fingrene:) var en herlig tid:)
Kjempe flott stol:)
Ha en god helg
Klem Merete

Lene i Annekset sa...

Du verden så smart en sandkasse! Kan jeg spørre hvor man får tak i en sånn? Nydelig stol og et herlig miljø, den passet så fint inn der! Kjempefin den gamle kommoden også! Og jeg stemmer på dere hver dag jeg, håper dere vinner Norges vakreste hjem! :)) God helg fra meg!

Fru Lykle sa...

Herlig lita jente du har :-) vi har også akkurat laga sandkasse til guttene våre, det var stor stas! Ha en fin ny uke!

Villa Lindås sa...

Jeg synes dere har så fin farge på huset deres(og jeg sier det til mannen min HVER gang vi kjører forbi. ;) ) så nå drister jeg meg til å spørre om du vet fargekoden eller navnet på fargen og om du har lyst til å dele denne?

Ønsker dere en fin kveld og en herlig ny uke!