fredag 10. mai 2013

Lykken er...


...å være 9 mnd og ha sin egen huske på kjøkkenet:) Her kan lillfnisen dingle med bena og følge godt med mens mamsen lager mat eller rydder litt.



Den er litt dyp enda, så jeg har satt i en pute så hun kommer litt høyere opp og får ekstra støtte i ryggen. Tanken var egentlig å henge denne husken ute, men siden det regnet så da den kom i hus, hang vi den likeså godt opp inne,- den måtte jo prøves med en gang:)



Det spørs om den ikke blir hengende her, så får jeg heller skru opp en ekstra krok i utestuen og flytte den inn og ut etter været! For sommeren den må jo komme snart? Mor har i alle fall fått noe pent å hvile øynene på, mens baby kan føle seg fri som fuglen, og da er vi alle sammen fornøyde:)


Jeg kan vise hvor stooooor jeg er samtidig som jeg husker,- no hands! :)


Denne uken ble kort men god,- i morgen setter vi snutene våre mot favoritt-hagesenteret  i Lier for å finne noe fint å fylle urnene våre med! De skal blomstre til 17 mai!




Ønsker dere en svingende flott helg!

5 kommentarer:

Vakre Rom sa...

Åå så fantastisk fin!! Denne skulle jeg gjerne hatt til min lille som også er 9 mnd! Hvor har du kjøpt herligheten? klem Yvonne

Tre Engler sa...

Ååååå...så utrolig koselig å kunne sitte her å følge med:)
Herlige bilder:)
Ønsker deg en god helg
Klem Merete

Anonym sa...

Den var flott! ... men som tiden går.... lille begynner å bli så stor.....

Ha en fin helg, og kos dere med hage-/krukke-arbeidet :-)

Mvh HildeSu

Anonym sa...

Hun burde ha en sele, det er bare tidsspørsmål før hun klarer å åle seg rundt og reise seg opp. :-)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Wow, den var fin! Hvor har du kjøpt den?