onsdag 10. april 2013

CasaFacile


På nyåret fikk jeg en hyggelig mail fra en italiensk journalist som ville ha badet vårt med i marsutgaven av det italienske interiørbladet CasaFacile. I forrige uke dumpet et eksemplar ned i postkassen min, og det var moro å se det på trykk selv om jeg ikke forstod hva som stod skrevet,-jeg skal nok få kjørt teksten i google translate;-)



Badet vårt er det eneste rommet jeg ikke ville gjort noe annerledes dersom jeg skulle begynt oppussingen på nytt i dag. Det er tidtypisk for det gamle huset, men også veldig praktisk og funskjonelt anno 2013. Mitt favorittrom som jeg tilbringer mye tid i!



Favoritten(e) på kjøkkenet er disse to om dagen,- knoll og tott! Agnes har skjønt det med å dele, men Selma skjønner lite av hvorfor mamma ikke lar henne få smake på godbitene. Stakkars lille vennen blir småforvirret av at baby sier "værsågod" mens mamma sier "NEI!". For et hundeliv!

Ha en fin-fin torsdag!

3 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Så gøy- synes badet ditt er heeelt fantastisk..og to skjønninger på siste bildet- nydelig den strikkejakken var da;)

Tre Engler sa...

Åråsen...så utrolig gøy:)
Gratulerer masse med reportasje:)
Badet ser jo helt nydelig ut:)
Herlig bilde det siste:)
Klem Merete

Catje sa...

Så morsomt! Kommer nok til å skule litt til badet deres når vi med tid og stunder skal gå løs på våre 2.

Catje