fredag 21. september 2012

La humla suse


Forrige helgs minioutfit måtte vike for heavy tannverk. Jovisst har det vært vondt å tygge på den ene siden leeeeenge, men det var sikkert ikke noe... Etter å ha hatt null hull hele livet, var det min tur til å bli ordentlig kjent med tannlegen. Og det var jammen meg ikke bare ett, men to hull som skulle tettes, så jeg må tilbake. Nice. Men det gjør i alle fall ikke vondt lenger, og da kommer blogglysten snikende tilbake selv om den er litt delt. Jeg får nemlig så veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke rekker å kommentere tilbake til dere som har vært innom:-/ Er jeg heldig så får jeg tid til å skrive ferdig ett innlegg i strekk, før lillefnis krever sitt igjen. Jeg er imidlertid ofte på besøk hos dere selv om jeg ikke legger igjen noen spor, og setter stor pris på disse små "pusterommene"  med påfyll av inspirasjon! Det skal dere vite:)
Tenker som så at dårlig samvittighet ikke er grunn nok til å ta en bloggpause, så jeg kommer derfor til å fortsette med å sporadisk slenge inn et innlegg mellom slagene. Så da vet dere hvorfor det er stille i fjøset selv om dørene står åpne:)


Så,- nå er det høst på ordentlig, og når gradestokken kryper nedover ute, melder behovet seg for en lunere tilværesle inne. Det slår aldri feil. Som jeg har skrevet før,- min store interiørlast er puter og tepper. Dette er tekstiler som kan forandre et helt rom med enkle grep, og jeg har mitt lille lager som følger årstidene. Det er ikke konstant,- noen favoritter vil være med meg hele livet, mens andre har spilt sin rolle etter få sesonger og doneres videre til det lokale skolekorpset. Dette gir rom for nye bekjentskap, og i høst ønsker jeg velkommen til nytt selskap i spisestuen og på kjøkkenet. Teppene gav en umiddelbar lunere effekt, og jeg har tatt meg i å lure på om det er assiosasjonen til den sommerlige humlen som bringer varmen inn:)


Som fersk småbarnsmor er plutselig "bloggifiseres" blitt fremmedord. Her gjelder det å knipse bilde før ripset våkner, og glatt overse både smuler på skjærefjøl og brystpumpe på benk;-)





Nok en deilig helg ligger foran oss,- været ser lovende ut her i Asker og livet smiler! Nå skal vi ut på trilletur og teste ut den nye Kaiserposen!


Nyt!

3 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Ja, du har helt rett - puter og tepper luner utrolig opp og slik det er her hos deg er det bare så lunt og nyyyydelig:)
Flotte bilder!

Kos deg i helgen med dine:)
Klem fra Marianne

Tre Engler sa...

Hei!
Så utrolig koselig spisestue og kjøkken du har:)
Og er så enig med deg, tepper og puter gjør sitt til at man får en lun og herlig atmosfære:)
Nydelig har du det:)
Ha en herlig helg

Klem Merete

Monica sa...

Hei på deg.
Helt nydelig hos deg!
Kos deg med fineværet i helgen ;)
Smil og klem fra Monica