søndag 9. september 2012

Helgens minioutfit


Lyng er typisk høst for meg, og det er nok derfor jeg dras mot ulike lillatoner så snart luften er skarpere og dagene føles kortere. Både interiør og klær farges av dette, og nå har det smittet over på minis garderobe også. Snille stesøster Line har strikket helgens fin-fine minioutfit etter ønske fra meg. Det er egentlig litt for stort enda, men jeg klarte ikke å vente med å bruke det:)


Jakke, sokker og lue er også denne gangen fra Drops, og er strikket i Fabel garn. Fabel er et 4-tråds garn som er superwash-behandlet, og er slitesterkt men mykt og kløfritt for de minste. Det kan vaskes i maskin, og det er vel egentlig et must for småbarnsforeldre? Jeg har i alle fall ikke tid til å håndvaske ullplagg hverken for meg selv eller Agnes.



Under har hun på seg en langarmet body og leggings fra Newbieserien til KappAhl. All bomullen i denne kolleksjonen er 100% økologisk, og ekstra myk mot sensitiv babyhud. Jeg har flere basisplagg derifra og er veldig fornøyd med de. Plaggene holder seg godt i vask,- de blir ikke stive, mister fasongen eller får "slitasjespor" som jeg synes bla bodyene fra H&M får. Eneste minuset er løse merkelapper (ikke trykte) i nakken etc, men disse spretter jeg av på alle plagg uansett.




Nok en travel men deilig helg er over,- ønsker dere alle en god start på den nye uken!

3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nyyyydelig ♥

Annas röda stol sa...

Så sött, härliga färger.Ha en bra dag.

Monica sa...

Helt herlig!!!
Ønsker deg en fin kveld, og en glad ny dag i morgen ;)
Smil og klem fra Monica