søndag 30. september 2012

Helgens minioutfit


Kort innpå i dag,- mor selv er slått ut av bihulebetennelse med påfølgende hodepine og svimmelhet. Ikkje bra:/ Lillemor derimot er i storform og her er helgens minioutfit:


I disse småville Missonitider følger vi opp med en sparkedress fra samme fashion house,- riktig nok ikke fra Lindex, men fra Target. Italienske Missoni ble startet i 1953 av Ottavio og Rosita Missoni, og er kjent for strikket design i spreke farger og mønstre. Det er noe lekent og psykedelisk over signaturen, og de har fått meg til å bli glad i farger! Jeg klarte å sikre meg et par babyplagg fra Lindex også via nettbutikken deres, men har enda ikke mottatt de. Alt i alt synes jeg samarbeidet med Target var enda mer spennende og tiltalende, selv om de leverte noen riktig fine plagg til Lindex sin kolleksjon også!


Under har snuppa på seg ullbody fra Petit Bateau, prikkete strømpebukse fra Noa Noa og strikkesokker i merinoull fra bestemor May. Dressen er myk og god å bevege seg i og har knepping hele veien fra hals til fot på ene siden. Den ble testet ut på hyggelig barselstreff i går og ble godkjent av mini som førsteklasses lekedress:)



Sofaen og nesesprayen kaller,- ha en fortsatt fin søndag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :) Fin blogg du har!! Lurte bare på hva farven på barnerommet het jeg? Har vært på kikk etter noe lignende til mi lille snuppes rom.. Camilla

Cathrin/: CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Rommet til Agnes er malt i fransk grå:)En farge som er mer svak lyserosa enn grå etter min mening.

Lykke til med malingen:)

MarJE sa...

Hei,
Kjempefin og i delikate fargar.
Håper forma snart stig.
Ha det godt og nyt tilværelsen ilag med den lille:))

salige lavendel sa...

Så frisk og fin den var, og ser myk ut også! God bedring til deg, kjedelig å være syk!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jepp...jeg er på eBay og finner en dress til lillesøster også. SÅ KUL! :D