fredag 10. august 2012

Say hello to Virginia!


Musene tok over uthuset i vinter, brunsneglene triumferer i hagen, og nå har jammen meg skjærene invadert utestugan. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor det var så utrolig mye fuglebæsj under bordet hver morgen,- inntil jeg tittet ut en regnfugl natt jeg var oppe med Agnes: Der satt de så freidig på rekke og rad i ly for regnet, på bunnstokken som holder bordet sammen. De trodde rett og slett jeg hadde bygget et gigantisk fuglehus til dem. Når de etterhvert i tillegg også tok over plassen over bordet (bæsj på bordplate, puter og stoler..lekkert..not!) fikk jeg nok. Her måtte jeg finne på noe.



Og dermed ble Virginia født,- Samaras (The Ring) hittil ukjente eldre søster. Skapt av en gammel juletrefot, en kost, en gardinstang og en volleyball, toppet med leftovers klær og en pensjonert halloweenparykk;-)



Hun skremmer vettet av flere enn oss, som til stadighet glemmer kreasjonen, og går herved over fra engasjement til fast ansettelse;-) Skjærer er imidlertid svært kloke, så hun settes på forskjellige steder hver kveld for liksom å være i bevegelse,- det har gjort susen så langt...6. dagen uten ubudne gjester i dag og jeg er optimist! Velkommen skal du være Virginia!

Ha en fin helg kjære lesere!

4 kommentarer:

Dronninghuset sa...

HEI,
kjempesmart. skikkelig hippie dette...
håper du lykkes.
god helg.
klem TOVE

Tre Engler sa...

Først så utrolig herlig ute-rom du har og for en kjempe idee du har gjort der:)
Lekkert ble det:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Monica sa...

Hei på deg.
Håper Virginia gjør jobben!!
Elsker uterommet ditt ;))
Ønsker deg en riktig fin sensommer helg.
Smil og klem fra Monica

Alberte sa...

Utestuen er innbydende og lekker: skjærene har god smak:-) Stakkars fugler...nå har de ikke lenger et fasjonabelt in - sted:-)