fredag 17. august 2012

Memory Lane


Oj så nostalgisk man blir når en selv får barn;-) Man sluker alt fra egen barndom og dyrker den som om det var noe hellig. Jeg som sverget på at min baby selvfølgelig bare skulle kles i klassiske plagg i duse toner, har plutselig fått en trang til å gå bananas i striper, psykedeliske mønstere og knæsje farger. Hvorfor? Fordi jeg selv blomstret i dette på slutten av 70 tallet. Så enkelt er det:)

5 år og tannløs men like blid;-)
Likeså er det så stas å finne fram gamle bilder av en selv og mimre tilbake, og i fare for å virke noe narsissistisk har jeg samlet dem på veggen i kaffekroken på kjøkkenet:) De bringer fram små smil og gode tanker hver gang jeg brygger meg en kopp, og jammen blir en også litt snillere mot seg selv når en betrakter fotografiene med kjærlighet til det lille barnet, som jo er meg:)



Ha en barnslig helg!

1 kommentar:

Tre Engler sa...

Så utrolig koselig vegg du har laget med masse flotte minner:)
Ha en strålende helg

Klem Merete