torsdag 23. august 2012

Iskaffe


Når man er nattarbeider er frokost kl 1400 helt vanlig:) Jeg starter alltid (ettermid)dagen med en deilig iskaffe og her følger en enkel oppskrift!

- Fyll en shaker halvfull med isbiter
- Ha oppi ca 2,5 dl melk og en trippel nybrygget espresso for trøtte tryner (dobbel for alle andre) og shake løs!

Jeg bruker ikke sukker i varm kaffe, men til denne synes jeg det smaker godt med en dæsj sirup i espressoen,- jeg har hamstret Starbucks sine gylne dråper etter alle våre turer til København det siste året,- karamell og hasselnøtt er favorittene!

Slurp i vei!

3 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Så veldig godt ut:)
Kos deg:)

Klem Merete

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det låter mycket gott=) Numera dricker jag inte kaffe, jag slutade precis efter jul 2011 och började dricka grönt te istället. Tidigare hade jag huvudvärk 3-4 dagar/vecka, sen i julas har jag inte haft huvudvärk en enda gång=) Men jag blir sugen på kaffe ibland när jag känner doften av nybryggt...

Önskar dig en fin kväll!
Kram,
Regina

Alven sa...

Hei :-)

Iskaffe er såå godt :-) Pleier å skjeie ut med å ha i en kule med vaniljeis innimellom jeg da :-) godt er det uansett :-)

Ha en flott helg :-)