søndag 5. august 2012

Helgens outfitbilde + hage


Jeg har aldri vært noen stor moteløve selv, og har av den grunn styrt unna klassiske outfitsbilder her på bloggen;-) Min interesse og mitt fokus har alltid vært på interiør, men nå må denne lidenskapen dele spalteplassen noe. Barnetøy er gøy! Jeg vil derfor framover dele helgens minioutfit bilde:)
 

Første helgens minioutfit: Strikkejakke og lue i alpakka fra "tante" Line (drops), sokker fra bestemor May og dress fra Miniature:) Veldig greit med myk ull som regulerer varmen bra og puster! Lillemor elsker å sove ute i vognen sin og storkoser seg på tur!


Ellers har alt regnet i sommer gjort godt for hagen (bra noen setter pris på overdosen av elementet), og det spirer og gror som aldri før. Rosebuen ble dekket på få uker og villvinene jeg plantet begynte å klatre nesten før de var kommet i jorden.


Til neste år har jeg derfor store forhåpninger om at den RØDE veggen her blir helt grønn:) Jeg fikk noen gode tips (tusen takk!) til planter da jeg tidligere skrev om uthuset her,  men endte da til slutt opp med villvin. Den trenger ikke klippes ned, og vokser raskt av seg selv med "sugekoppben",- lite jobb med andre ord, og det passer meg fin-fint;-)



Nå titter solen fram her i Asker, og vi skal forte oss ut på trilletur før regnet (det kommer garantert,- ikke en dag uten..) kommer!

Ha en flott søndag!

8 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Agnes ser ut att ha det gott i vagnen, de stickade kläderna är så fina.

Något som också tycker om regnet och växer i trädgården är gräset, men det är inte så lätt att klippa eftersom det är blött hela tiden.

Kan tro att Selma vaktar "lillasyster", det är bra med en nanny dog. Jag har alltid haft nanny cats=)

Önskar dig en fin söndagseftermiddag!
Kram,
Regina

Tre Engler sa...

For ei nydelig lita tulle:) og ja barne-klær er gøy:)
Hagen din er kjempe flott, herlige bilder:)
God trille-tur til dere begge:)

Klem Merete

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin hun er ♥

4 mnd igjen her i morgen, de kan ikke gå fort nok ;)

Alven sa...

Hei :-)

Så herlig lita snuppe :-) Nydelig med strikka klær :-)

Ønsker deg en flott ny uke :-)

villa-rosengarten & cockerlove sa...

Hi - you have a wonderful baby! Congratulations and wishing you always good health! Hug, Barbara

cissemosse sa...

Ååååh!! Blir jo rent verpesyk av de nydelige bildene!!!! Tror jeg må strikke den jakka hvis den finnes i større størrelser! Lille store babyen min har jo blitt 18mnd allerede... Nyyyt, nyyyt,nyyt! Tiden går så fort! I morgen begynner jeg på jobb igjen...

Hilde sa...

Kos dere masse med lille lykke :-) Skjønne strikkeklær - det beste som fins.
Hagen ser skjønn ut - måtte det bare komme noen deilige sensommerdager så den kan nytes til fulle.
Hilde

Anette {foreldremanualen} sa...

Vakkert babybilde og outfit! :-)