tirsdag 28. august 2012

Forsinket minioutfit


Noen dager på etterskudd,- her er forrige helgs minioutfit:) Noa Noa Baby har mange fine basisplagg i deilig bomull (ullserien deres synes jeg imidlertid nupper endel), og her er denne søte dressen fra. Den har tilhørende lue i samme kvalitet som er blitt mye brukt nå på sensommeren.


Småblomstrete mønster i favorittfargen lilla blir aldri feil på små prinsesser,-skulle ønske de også produserte sengetøy i dette koselige printet:) Mener å huske de hadde denne modellen i gult og lyserosa også (og helt sikkert i et par typiske guttefarger også).


Labbene holdes gode og varme på pure høstdager av sokker i en babyull/bomulls blanding, strikket av bestemor May. Denne dressen har jeg faktisk kjøpt i flere str,- sånn er det når en finner en favoritt og de små vokser så alt for fort;-)  Slenger til slutt med et par bilder jeg måtte knipse i skrivende stund av søstrene sisters som ser på regnet mens mamma "jobber" på kontoret:) Små hjertene mine det *smask*


"Hva er det du der sånn på lillesøss? Jeg vil bare se (aller helst nusse) på deg"


"Regnet ja,- da ser vi litt sammen"

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

Tre Engler sa...

Så herlige bilder og så kos at hunden passer på:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Galleri Hönshuset sa...

Nämen har ni fått en liten =) Ett stort grattis!
Det var ett tag sen jag kikade in här i bloggvärlden men nu när hösten är här så är dags igen!

Ha det gott. Kram Pirre