tirsdag 31. juli 2012

Vi skal ikkje sova bort sumarnatta


Tusen takk for alle gratulasjoner i innlegget under! Vi storkoser oss med lille Agnes, og føler oss som verdens heldigste som får lov til å være foreldrene hennes! For en lykke! Det blir lite med søvn på oss disse dagene, men ikke fordi hun gråter eller er mye våken om nettene,- vi kan bare ikke se oss mette på henne, og vil være tilstede hvert sekund...hele tiden. Og da har vi ikke tid til å sove,- ikke riktig enda:)

Som nybakte (førstegangs)foreldre flest, lever vi i vår egen lille boble akkurat nå og bare er. Jeg kommer plutselig tilbake:)

Ha en fin tirsdag!

8 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag har upplevt att vara i den där speciella bubblan fyra gånger och det är underbart. Ibland kan jag bli sentimental och sakna att jag inte får uppleva det igen...

Önskar er fina dagar!
Klem,
Regina

Alberte sa...

Velkommen til verden, vakre Agnes!!! Du er så ønsket og velkommen. Heldiggris du som får vokse opp i slike kjærlige, vakre og trygge omgivelser.
Gratulerer så mye til mammaene dine!!!!

Tre Engler sa...

Jeg har selv vært der hele 3 ganger:) man får aldri sett seg mett på de små:)
Kos dere masse, tiden går så alt for fort

Klem Merete

villa-rosengarten & cockerlove sa...

Congratulations! I know, that is the greatest, you never can live in your life - get a baby on yourselve (I have 2 daughters)! Love, Barbara

Frk.Kopstad sa...

Sånn var jeg også da jeg fikk eldste. Klarte ikke se meg mett på den lille skapningen!
Da nr to kom brukte jeg heller tiden på å sove om natta, og dulle med nurket hele dagen.. hehe..
Men det er nok mest fordi nr 1 fikk kolikk og hadde lakenskrekk til hun var 2 1/2 år. Så vi visste at søvnen var dyrbar.. hehe.. Men barn er så forskjellige da, nr 2 sov jo natta igjennom fra hun var tre uker. Veldig uvant for oss, men deilig.
Kos dere masse i tiden framover og nyt øyeblikkene!
Klem

Anonym sa...

Gratulere so masse me den nydelge vesle-jenta!

Monica sa...

Kos dere masse i "den lille boblen" deres ;))
Jeg har vært så heldig å selv få oppleve denne lykken tre ganger.., tiden går så fort ;)
Smil og klem fra Monica

The Hoegler Family sa...

Gratulerer saa mye til dere begge. Hun er helt nydelig! Stor varm klem fra Hege