søndag 3. juni 2012

Tidlig krøkes


Her hjemme finner du meg som oftest i en sirumpa joggebukse, hullete t-skjorte, med hottentott på hodet og et eller annet verktøy i hånden. Det gjør ikke saken bedre at jeg jobber hjemmefra, og fint kan svare både mails og tlf i samme outfiten;-) Ikke mye glam å spore med andre ord. Derfor er jeg ekstra glad i å pynte meg når jeg først beveger meg utenfor porten, på vei til et eller annet festlig. Kjoler (og et par lekre pumps) får jeg aldri nok av, og min begeistring for dette føres nå over på mini,- hun vet det bare ikke selv enda;-) Pumpsen får vente noen tiår, men kjoler er et must for små prinsesser (jeg får passe på å utnytte det nå fram til hun selv begynner å velge klær,-slekter hun på mamma H blir hun nemlig en skikkelig fotballjente som vil gå i alt annet enn kjoler. Satser på at miljø påvirker like mye som gener*s*)


Uansett,- sterkt inspirert av mitt siste innkjøpte sengetøy, falt jeg helt for denne søte minikjolen fra Missoni. Og jeg som ikke liker sterke farger..ha ha. Snakk om å være lett påvirkelig;-) Den blir nok fin sammen med en offwhite ribbestrikket strømpebukse og mine gamle lakksko i sort,- ekte vintage;-) De er kun brukt som pensko et fåtall ganger på slutten av 70 tallet, og dermed ikke inngått eller formet etter mine pailabber,-nå klare for nye eventyr!

Ha en deilig søndag!




2 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Så herlig kjole:) regner med den lille jenta ble vakker i dette:)
De skoene var hel skjønne:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Grip dagen sa...

Det ser ut som det meste begynner å bli klar til mini ankommer!
Det er en spennende tid når en går slik og venter. Men du verden så seint som tiden går!!!
Jeg var heldig. Den første datteren min ploppet ut 6 uker før tiden! Hun var nok like spent på å treffe oss, som vi var å treffe henne...!
Kos dere videre.
Klem Marit