mandag 12. mars 2012

Myke drømmer



Her skryter jeg på meg at jeg har våknet opp fra vinterdvalen og at det er slutt på kun helgeblogging, og hva skjer? Det går enda lenger tid mellom hvert innlegg...ha ha. Jeg får skylde på at det er så mye annet spennende og nytt som skjer om dagen, og fokuset er helt andre steder. Men slikt blir det også bloggstoff av med tiden:) En sniktitt på soverommet skal jeg i alle fall klare å få ut før det går enda en uke;-) Her sover vi godt!


Sengetøy fra Missoni gir garantert myke drømmer,- deilig å hvile både øyne og hode på!



Jeg prøvde først å sette sengen ut under det ene nye vinduet til venstre på bilde over, men da måtte jeg ofre nattbordene. Tanken var å bruke den dype vinduskarmen som bord, og henge opp noen vintage vegglamper. Jeg var nemlig redd for at dagens plassering av seng ville komme for tett opp til "hoveddøren", men det fungerer helt fint! Jeg ser jo også nå at denne møbleringen er "riktig".



Rommet sett fra en annen vinkel,-"utsikt" mot trappen. Et gammelt overskap har fått hjul, og tjener nå som tvbenk. Det er smalt og tar liten plass, og er enkelt å flytte rundt. Lukk øynene for skjøteledningene,- de skal trekkes rundt døren;-)



Nå "jobbes" det med veggen sett i front fra sengen. En gammel brun kommode er på plass, og den skal få litt uventet selskap...

På gjensyn!

9 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint soverom! :D

Lille vildand sa...

I LIKE
I LIKE

☆Therese sa...

Så herlig soverommet er blitt!
Nydelig :o) Skjønner godt det blir sovet mykt og godt der.

charm design sa...

Så utrolig fint,kjempe lekkert med de ekstra vinduene som gir masse lys.
Ha en riktig fin onsdags kveld.

Linda Himlingen sa...

Nydelig!
Skjønner godt at dere sover søtt her inne! Snart ferdig med soverom her også, bare resten igjen! ;)
Klem

Gårdsjenta sa...

Har lest litt inne hos deg, virker som det skjer mye spennende her :)
Legger meg til som følger, så får jeg se hva som skjer videre

Jeg skal gå i gang med soverommet i helga, er spent på hvordan det blir :) Gleder meg til å få det ferdig! (men dit er det dessverre langt enda..)

Wilhelmiina sa...

Beautiful!

Bente sa...

Så flott dere får det, det er jammen verdt den tiden og alt det arbeidet dere og familien legger ned i det :o)

Anette Willemine sa...

Herlig og luftig soverom. Delikat med Missoni sengetøy.

Ønsker deg en glad dag!


Anette Willemine