torsdag 17. november 2011

Frk Styggfin



Blir interiøret for "riktig" eller for "matchende", kan det i mine øyne fort virke litt dødt. Det ser veldig pent ut, men det gir deg ingen følelse. Jeg faller ofte i den fella selv, og prøver derfor hele tiden å tilføre elementer som egentlig ikke passer inn, men som likevel gir rommet "noe".



I helgen har jeg rocket opp glassverandaen og hevet harryfaktoren noen hakk med dette gamle japanske dekorasjonstreet! Det faktum at det gir meg blandede følelser ved beskuelse,- fra vill begeistring til lettere avsky, var nok til at dette måtte bli med meg hjem:)



Bak treet har jeg plassert et gammelt speil med dekor i perlemor, - "arvet" fra Hannes familie. Det stod lenge i uthuset vårt da jeg ikke helt likte formen på toppen,- det var litt too much... Men det viste seg å være festet til rammen med kun rustne spikere, og dermed en lett sak å knekke av. Nå framstår det med renere linjer, og er med på å fremheve min nye styggfine yndling:)

Ha en fin-fin torsdag,- her fortsetter sykepleierollen for lille Selma som ble hasteoperert natt til mandag etter en akutt innvendig livmorbetennelse. Skummelt når det stod på, men baby er heldigvis på bedringens vei :)

3 kommentarer:

Alven sa...

Hei :-)

Planten var jo veldig fin den da :-) ønsker meg slikt tre selv :-)
og speilet bak passet godt :-)

God bedring til Selma :-)

Klem

Linda Himlingen sa...

Synes det treet var utrolig stilig, og rammen likeså!
Huff, det er en forferdelig følelse når dyrene blir syke. Har selv en liten ponni som ikke er helt i form for tiden, og det kjennes godt i mammahjertet ja...
Bra det gikk fint, og at hun er på bedringens vei! :)
God bedring til lille Selma!
Klem

Therese sa...

Styggfint kant være fin fint!
Og dette tilfelle er det helt riktig i mine øyne :O)
Rammen ser jo nydelig ut da!

Ha en god helg, håper Selma snart blir bedre!
klem