søndag 18. september 2011

God helg med god lukt!



Denne helgen har vært så fin:) På lørdag hadde vi bla koselig besøk av mine to beste venninner + søster. Vi har vært et trekløver siden vi var 1,5 år, og holdt kontakten tett oppgjennom tidene selv om en av oss flyttet til en annen by i barndommen. Slike vennskap vokser ikke på trær, og må pleies godt:)



Med travle jobber og små barn, var derfor timene i går dyrebare og veldig etterlengtet! Mine søte gjester hadde med seg både blomster og lys (igjen tusen takk!), og jeg har definitivt fått meg en ny favoritt når det kommer til duftlys!!!
Ikke bare ser innpakkingen smashing ut, men lukten er også helt himmelsk! Du virkelig kjenner at dette er "rene" råvarer av høy kvalitet,- her er det ikke mye syntetisk!



I am in love, og "Voluspa Crisp Champagne" er min nye flørt:) Måtte det vare lenge, lenge, for jeg har allerede blitt avhengig! (Dette innlegget er ikke sponset, selv om det lyser..ehh..lukter reklame...nu vel...noen ting MÅ faktisk bare deles*s*) Så skriv det opp på ønskelisten! Jeg har aldri prioritert å kjøpe slike eksklusive lys til meg selv (her har det gått i IKEA luktelys), men du verden så glad jeg er for at jeg fikk dette i gave, og fikk prøve det! Fra nå av skal en del av mitt "personlige-treatment-budsjett" gå til dette:) Jeg joiner Wenche her, og kaster en klype glitter på hverdagen med litt champagne!



Ny uke og nye muligheter står for tur,- nå er det ingen tvil om at det virkelig er blitt høst! Luften er skarp og klar, og strikkeplaggene hentes fram! I dag har vi fyrt i kakkelovnen, og kost oss inne, mens regnet har trippet på rutene! Av og til er det godt å bare være og gjøre minst mulig:)



Lat søndag ønskes alle!

6 kommentarer:

Therese sa...

:-) du skriver jo så fristende om det duftlyset at jeg kommer helt sikkert til å se etter det neste gang jeg er og shopper !
Ha en god søndagskveld, klem

salige lavendel sa...

Viktig å ta vare på våre gode venninner ja. Skjønne bilder her, og det hørtes så fristende ut med det duftlyset. Ikke at navnet på duften sa meg så mye...men å legge litt glitter i hverdagen er bra =)

Linda Himlingen sa...

Et bra tips! :)
Ikealysene gjør meg desverre tett i nesa, så da må man prøve andre alternativer! Dette skal definitivt testes i løpet av høsten! :)

Monica sa...

Hei på deg.
Gode vennskap er gull verd, og må pleies godt ;)
Flotte bilder fra ditt lekre hjem.
Sååå flink du har vært med utestuen din, den blir utrolig lekker. Helt enig med "hagenissen" det finnes dårlig vær!! Her regner det det både opp og ned og sidelengs- det er tydligvis høst og tid for innekos.
Ønsker deg en riktig fin uke.

Grip dagen sa...

Gøy å unne seg noe ekstra godt av og til. Jeg har nettopp tatt steget opp fra Ikea-lys til Yankee candle.
Champagnen har ennå ikke kommet på bordet i brennende form...
Litt sjampis-lukt hadde kanskje gjort godt. For nå om dagen står jeg så og si til knærne i maling.
Lager nytt bad, og det skal grunnes, males struktur og forsegles med våtromsmaling. Liter på liter med eggehvitt innhold. Slik går nu dagan...
Høstklem Marit

Anonym sa...

Vet at dette ikke var om bad, men likte så godt badet ditt! Kan jeg spør om hvor du kjøpte flisene på gulvet og badekaret? Akkurat slike jeg leter etter....

Mvh,
Ingvild