mandag 8. august 2011

Tilbake til hverdagen



Bloggen fikk seg visst en liten ufrivillig pause. Jeg har vært så tom den siste tiden, uten å få grep på hverdagen. Som resten av Norge, har også jeg sørget. Sørget over alle de drepte, de skadde og de pårørende etter den grusomme terroren som rammet oss. Og desto mer takknemlig er jeg over at alle mine tross alt har det bra. For det er ingen selvfølge... Min samboer har kontor 50 meter fra der bomben smalt, og går gjennom Regjeringskvartalet hver dag til og fra jobb. Min søster jobber i Regjeringen. Begge to hadde heldigvis ferie da tragedien inntraff...Hadde vi utsatt den med en uke som først planlagt, hadde Hanne mest sannsynelig vært på vei til toget fredag 22/7 kl 15.26. En tanke jeg ikke vil tenke, men som likevel er reell. Jeg har alltid trodd på skjebnen, men noen ganger spiller tilfeldigheter også inn...

Tragedien har ført et helt folk sammen, og jeg har aldri vært så stolt av å være Norsk som nå!
Vi må fortsette å leve,men aldri glemme...

R.I.P

1 kommentar:

Alven sa...

Hei :-)

Er litt i dvale jeg også... mye ettertanke etter noe slikt. Tror på skjebnen selv...og tilfeldighetene er kanskje en del av skjebnens plan? Men meningen forstår jeg ikke :-(

Ønsker deg en flott ny uke :-) Håper solen skinner så man kan nyte litt :-)

Klem