tirsdag 30. august 2011

Drømmehagen del 2



Jeg lar bildene tale for seg i det siste innlegget fra Tilla og Ottos fantastiske hage (i alle fall for denne sesongen). Til helgen skal jeg prøve å en omvisning inne i de vakre husene, og tar selvsagt kameraet med dersom det er lov:) Uterommene røper frie sjeler og sanne estetikere, og det lover svært godt for interiøret!








Noen som vet hva denne generøse klatreplanten heter? Min nyanlagte rosebue med to stk Arkitektens trøst, og to New Dawn klamrende fast, ble et flaut syn etter dette...Slik skal buen se ut, og helst veldig raskt;-)


True love...






First true love ;-)





The end

Det er nesten så jeg kunne jeg ønske jeg var filmskaper, bare for å bruke denne oasen til location. Er alt i gang med dreieboken;-)

Anbefaler alle et besøk til Asker Museum ,- en skjult (?) perle 15 min fra Oslo!
Obs: Fare for sjelero, magepust og vektløse tanker:)

Ha en flott uke!
Til helgen (eller kanskje før?) kommer de første bildene av ute/hagestuen vår! Den er snart ferdig nå, da vi har måtte vente på noen vinduer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Disse bildene tar pusten fra meg! Fantastisk vakkert. For en steintrapp da du..inngrodd med mose blir en slik hage bare mer mystisk og vakker. Men tenk å BO sånn da?? åh.. sukk.
Gode klemmer fra Line

Linda Himlingen sa...

Herlig med sånne gamle, grønne, frodige hager!! Våre hager blir også sånn om noen år, skal du se! Masse inspirasjon og hente her i hvertfall! :) Den klatreplanten ser veldig ut som humle!? Jeg anbefaler i hvertfall humle på det sterkeste. En utrolig frodig klatrer som vokser seg stor, raskt!
Gleder meg til å se utestuen!! ;)
Klem

Anonym sa...

Det er en humle:) kjøp på salg nå, gi masse gjødsel, plant på solrik plass.

Enjoy!