torsdag 12. august 2010

Back in business



Nå har både bloggen og jeg hatt en etterlengtet ferie! PCen ble igjen hjemme, mens vi dro til Vestlandet,- deilig! Vi pakket bil med baggasje og hund, og dro over fjellet. Første stopp var hos familie på vakre Voss, før vi dro videre til Solund i Sogn. Værgudene var blide, og vi likeså:-)



Dagene ble tilbrakt på sjøen eller på verandaen, hvor gamle ukeblader ble hentet fram og lest fra A til Å i tradisjon tro;-) Stivt og gulnet Se & Hør fra 1985 er obligatorisk på hytta*s* Vi har tatt med oss hjem noen fregner på nesen og masse frisk luft, og er nå klare for å fortsette der vi slapp i huset!



Vi har ellers hatt våre første middagsgjester i sommer, og innviet spisestuen! Jeg var for en tid tilbake så heldig å vinne noen lekre servietter fra Trude med bloggen "Hos Trude", og disse ble selvsagt med på innvielsen. Jeg er så fornøyd med monogrammet og fargene jeg valgte,- de passet perfekt inn hos oss! Tusen takk Trude! Ta en titt på bloggen hennes (klikk her) for å se på flere flotte produkter, og ja hun tar bestillinger;-)



Til sist en liten sniktitt på stuen,- den gule sofaen er endelig snart historie, og slipcoveret på to-seteren er levert til sydame som mal til nytt trekk (de to putene til høyre er ferdigsydde i "rett" stoff). Ser fram til en beigere utgave;-) Treseteren er neste kvinne ut, men har nødigst beholdt klærne på enn så lenge*S* Jeg fikk tilslaget på to lekre lamper i barokkstil på Blomqvist i dag, som nok havner i vinduene...en på hver side av 3 seteren.
Bilder av hele stuen kommer så snart alt er på plass!

Ha en fin helg!

7 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Høres ut som en deilig og velfortjent ferie! Her i byen har det vært garasjesalg idag, noen nye, gamle skatter har fått bli med hjem :-)

Line fra huset på landet sa...

Hei du, og takk for koselig kommentar;)
Så fint det blir hos dere. Ordentlig, ordentlig koselig også:)) Spennende med første besøk i nytt hus da. Litt spesielt.
Her holder jeg på med hus og hage i helgen. Vasker og beiser, luker og vasker litt igjen..ja, og lager indisk til middag da. Tror minstemor på to år må venne seg litt til det. Første gangen hun smakte idag, og da gikk det rett ut igjen :o)
Ha en fortsatt god helg:)
God klem fra Line

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad härligt att ni haft lite ledigt också och inte bara jobbat med huset. Vilka fina servetter som fick vara med under invigningen av matrummet. Ska bli spännande att få se flera bilder från vardagsrummet när du inrett klart.

Må så gott!
Klem,
Regina

My Wonderworld sa...

Velkommen tilbake! ;-) Ferien hørtes deilig ut. Og så gøy at dere har fått innviet spisestuen. Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Et spm; de åttekantedeflisene dere har på badet, hvor får man kjøpt de?

Ha en super dag!

Carina ;-)

Livs Lyst sa...

Det var gøy å se noe nytt fra deg igjen! Jeg følger godt med ;O)

Liv

mette sa...

Nydelige servietter! Fint at ferien har vært bra :)

mimmi-leone sa...

Hørtes ut som en herlig ferie!

Ønsker eg en fin helg!


Hilsen fra Mimmi-Leone