tirsdag 8. juni 2010

Første strøk...



...er nå unnagjort på gulvet i stuen, og det ble lys:-) Til helgen burde det være klart for å sette inn sofa og div permanent! Veien hit har vært seig, og det er rart hvor fort en glemmer hvordan ting har sett ut,- takk og pris for bilder som kan ta en tilbake i tid på et blunk..snakk om gufs fra fortiden;-)


Stuen etter at vi rev av tapet og plater...


Gamle krysspostvinduer satt inn, og veggene ferdig sparklet...


Stuen i dag...



Før...



Etter...

Nå som dette rommet begynner å bli ferdig, kan jeg ta fatt på litt shopping med god samvittighet,-vel er det sommer, men ikke alt skal være nakent*s* Turen gikk derfor i dag til Lille Medina, der denne puffen fikk bli med hjem. Tipper den gamle clubstolen vil like sin nye partner;-)


Foto:Lille Medina

20 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

wow..snakk om forandring. Tenker du er fornøyd. Kjempelekkert!! Gleder meg til å se når det er ferdig! Ha en fin dag!

My home is my Castle - by Kari sa...

Åhh så flott det blir !!!
For en forandring. lekkert !!!
Tenker det er herlig å bli ferdig ja :)

Klem,Kari

Kristin sa...

Ja, det var litt av et gufs... ;-)
Det har blitt så fint hos dere!!
Helt unikt, spør du meg!!
Ha en fortsatt fin dag:-D
Kristin

Beate sa...

åh fytti, så lekkert!!!

klem beate

charm design sa...

Herregud for en forandring,men det er jo ikke bare et rom dere har restaurert,det er jo et helt hus.Blir nesten sliten bare av å se på bildene........
Lyst ,lekkert og vakkert,gleder meg til å se stuer ferdig.

Lille w sa...

Det ser helt fantastisk ut Anki!! Jeg gleder meg som et barn til å komme å se (og drikke vin) :)

Stor klem Anita

Mors værelse sa...

Fantastisk forandring...kjempe fint..!!

Blir bra å lene seg tilbake i godstole her og nare nyte...:))

Hilsen Mariann

Line fra huset på landet sa...

Så mye deilig lys, nydelige vinduer og lekre hvite vegger og gulv:) Dette blir skikkelig fint!

Det må være gøy å kunne handle inn litt også nå, når ting nærmer seg ferdig. Hehe..handler du på Home & Cottage, kan det nesten ikke bli feil. Myyye lekkert der!
Klem, Line

bare bea sa...

å herlighet for ein forandring!!! og det fryder virkelig!!!
Gratulerer så langt:)
Tipper en milepæl er nådd:)

Beate

Livs Lyst sa...

Kjøkkenet OG stuen!! Å... det blir så fint!!

Liv ;O)

Grip dagen sa...

For en fantastisk blogg. Så glad jeg er for å ha funnet veien hit!

Det var litt av en forandring i det gamle huset! Svært inspirerende å se. Likte godt gulvene dere har malt. Flott med så høy glans på malingen.

Oppussing av hus og hytte synes jeg også er et alle tiders tidsfordriv. Jeg elsker nemlig forandringer. Så gøy å leve ut nye idèer og lage det vakkert rundt seg.

Da jeg så bilder fra det gamle huset, innså jeg at jeg visst har vært der før...
Har lest om dere. Husker best det koselige kjøkkenet med vakre møbler, så lunt og fint.

Her kommer jeg garantert innom igjen. Lykke til videre med all jobbingen!
Klem Marit

Heims lille verdenshjørne sa...

Det ble kjempe flott:D Blir gøy å se det møblert:D

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå så fint det blir!! Det är härligt att få se före och efter bilder. Tänk vad ni ska trivas i ert drömhem.

Önskar dig en riktigt fin fredag!
Klem,
Regina

Christine Louise sa...

Wow, sååå flott det ble. Herlighet for en forandring. Det ble nydelig.. Jeg vil og ha hvitt gulv ;)

Klem C

In my house sa...

Hej,,, ni är såååå flitiga, allt blir så fint och ni gör juh verkligen om allt, fönster golv allt, precis som ni vill ha de =)=)

Kram josse

Villasol sa...

Wow.. Det ble forandring! For en flott stue du har fått! Hadde verket etter og fått inn møbler.

Kjempefin blogg du har. Legger meg til som følger jeg! Spent på hvordan du får det!

Ha en fin dag!

Klem Ingunn

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei
Stuen blir nydelig...det blir morsomt å se den når du har møblert ferdig.
Klem...Ellen

Anette Willemine sa...

Så FLOTT det ble! Det var stor forandring. Malte gulv er jo bare vakkert! *S*

Ønsker dere en deilig St. Hans!

Sommerklem,
Anette Willemine

Berit sa...

Hei har nettopp oppdaget bloggen din og måtte se igjennom hele. Her var det mye kos.... digger spesielt glassverandaen din, lekker tapet.

Anonym sa...

Å herregud, var min reaksjon da jeg fikk se før-bildet etter de lekre etter-bildene. Det er ikke til å tro, helt fantastisk forandring!!! All ære til dem så klarer å se mulighetene!