lørdag 15. mai 2010

Med ønske om en god helg!



Vinduet på kjøkkenet er nå ferdig listet, men jeg venter med å legge ut bilder til alt er malt;-) 1 strøk kommer i morgen, så til uken er det nok bloggifisert*S* Tror dette rommet blir vår nye favoritt so far med tanke på utgangspunktet!

Har ellers helt glemt å svare på et par spørsmål jeg fikk tidligere,- beklager! 1: Takrosetten på soverommet er antikk, og kjøpt brukt privat. 2:Kjøkkenet er malt i eggehvit, med råhvite lister og tak (gjelder alle lister + tak i hele huset). Stuene har fått en egenblandet farge,- jeg har dessverre ikke fargekoden for hånden, men den kommer! Jeg tok utgangspunktet i eggehvit, men gjorde den litt varmere. Jeg sverger til oljemaling,- glans 40.

Bare kort innpå i dag for å ønske dere alle en fortsatt fin helg!

7 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Flinke dere er! Gleder meg virkelig til å se resultatet! Håper helgen og 17.mai blir strålende for dere også! Mange klemmer.

Lilla Blanka sa...

Hej!

Hittade hit via en annan blogg och wow vilken härlig blogg du har ♥, lägger dig på min länklista direkt!

Vi håller också på att göra ett nytt kök och det är så spännande att se ert fina kök växa fram! Uunderbart med det vackra fönstret mellan kök och det andra rummet.

Nu skall jag kika vidare här inne hos dig!

Kram och ha en jättefin söndag!
Mia

BROCANTE sa...

Nydelig! Ha en fin 17. mai i Asker.

Dagny @ Scandinavian Chic sa...

Ha en super 17.mai!! :) Håper du ikke fikk for sjokk inne på sc, det har absolutt skjedd mye der!!

klem dagny

ps - digger den stolen!!

Mors værelse sa...

Ha en strålende 17.mai..!!

Hilsen Mariann

Livs Lyst sa...

Sjarmerende krok ja!!!

Hilsen Liv ;O)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hoppas du har haft en riktigt fin helg och en trevlig 17 maj! Här har helgen varit underbar, så varm och skön. Man vill nästan inte gå in.
Klem,
Regina