onsdag 21. oktober 2009

Mere kjøkken sånn kjapt innpå...



Nå er vinduene på plass i veggen, og gipsplatene montert. Neste økt er å sette opp kjøkkenet i helgen, før flisleggeren kommer og gjør sitt. I ren iver har jeg skrablet ned i paint (man tager hva man haver..)sånn ca hvordan innredningen skal være..thihi...ikke bry dere om skjeve linjer og rare former;-) Ett visst inntrykk får man vel? Hø hø... De rare dingsene som henger foran vinduene, skal forestille to gamle franske industrielle lamper jeg har kjøpt (rustne og råe!), og firkanten til venstre er en gammel "slakterbenk" med marmorplate...Bruk fantasien så ser dere kanskje det jeg har i hodet;-) Til høyre på bilde skal det være en hjørneløsning med benk ned mot døren, men det klarte jeg ikke helt å tegne inn...Kjøkkenbord havner foran det store vinduet, og vask og vaskemaskin på veggen vis a vis. Det er også her det gamle overskapet havner.

Oppdaterer så snart det skjer noe mer,- til da: tusen takk for alle koselige hilsener..man får litt ekstra "drive" i prosessen ved å dele framdriften med så flotte lesere som dere!

12 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, så spennende!!! Det blir sikkert super-flott!! Gleder meg til å følge deg videre! Skal bli så gøy å se det endelige resultatet:)

Vinduene er kjempe-fine!

Masse lykke til videre!!

Klem Anette:)

Villa von Krogh sa...

God morgen! Så spennende å se . Jeg gleder meg til neste innlegg allerede. :)

Det blir helt sikkert rålekkert! Du har jo en nydelig smak.
Ønsker deg en flott dag!
Klem fra Anine

Therese sa...

Hei hei :)
Så spennende, det ser veldig lovende ut. Og de lampene du beskrev høres helt knall ut - gleder meg til fortsettelsen!!
Ha det fint så lenge,
Klem

Skogland sa...

Nydelige vinduer!!! Gleder meg til fortsettelsen :) Helt imponert over arbeidsinnsatsen og hvor flinke dere er!
Ha en fin dag!

Hilsen Fru K

Linda sa...

Dette blir garantert kjempebra! Gleder meg til å se fortsettelsen og ferdig resultat! Dere er så superflinke.

Klem fra meg

Dagny @ Beautiful Living sa...

Spennende!!! Nye bilder til uken da eller?? ;)

MiaNostalgia sa...

Så spennende! Ser ut som om det blir kjempefint - spesielt når man vet hvor god og gjennomført smak dere har. Lykke til videre.Gleder meg til å se det endelige resultatet.

Hos Bestemor sa...

Det skal bli spennende å se det ferdige resultatet - blir sikkert kanonfint =)

Minka sa...

Ser kjempe bra ut, blir gøy å se når dere er ferdige. Flotte vinduer.
Klem Kristin

Mors værelse sa...

Hei...virkelig spennende å følge med på huset deres..:) Jeg tror sikkert at kjøkkenet blir super bra. Kom snart tilbake med oppdaterin..:))

Hilsen Mariann

Shabby Charm sa...

Så moro å gjøre det på den måten. Gleder meg veldig til å se kjøkkenet ferdig!

Fredagsklemmer fra Maia

Galleri Hönshuset sa...

hej

vilket enormt jobb ni lägger ner, spännande och få se resten sen.

Kram Pirre