lørdag 25. juli 2009

Livstegn...



I fare for å skli helt bort, synes jeg det var på tide med et lite livstegn, selv om det enda blir en liten stund til jeg er back on track. Pappa er tilbake fra rehabilitering, og han gjør små framskritt for hver dag som går. I starten klarte han ikke skrive navnet sitt, men nå kan han gjenskrive lengre tekster med finere håndskrift enn meg:-) Jeg har alltid visst at det bodde en supermann bak det myke ytre hans*s*


Stort kaminspeil fra Butik Sophie

Eller har vi også fått jobbet masse i huset disse ukene, og tenkte jeg ville vise det første rommet som er helt ferdig (minus 2 strøk på vinduslistene ++). Glassverandaen er nå innviet, og er blitt et populært samlingspunkt for kaffetørste arbeidsmaur:-) Den mye omtalte tapeten funket som bare det i dette rommet,- jeg var litt redd for at det skulle bli to much, men er veldig fornøyd med det sommerlige uttrykket. Til tross for alt renget som har skylt ned over oss i det siste, så skinner solen alltid her inne*s*
I andre enden av rommet står en retro hagesofa i bambus, fylt med masse deilige puter. Rom for masse prat!

Den franske barnesengen som Selma skulle "bo i" ble flyttet til kontoret. Det ble rett og slett for varmt for henne i glassverandaen, og med vinduene oppe, var vi redd hun skulle ta svalestup ut når første katt eller mus ble observert løpende over plenen.


Her noen bilder før sengen ble flyttet ut...




Snøft...

Neste rom på tapeten er kontoret,- snart ferdig til å bloggifiseres!

So long friends!

5 kommentarer:

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Så hyggelig å høre at det går bedre med "pappaen" din.
Rommet ble nydelig, særlig likte jeg tapeten og kaminspeilet godt.Jeg blir så imponert over alt du greier å få til med oppussing....jeg er helt i sommermodus og er fornøyd når jeg har malt to hyller.
Selma er til å spise opp der hun koser seg på skinnet. fortsatt god sommer til deg!!
Klem....Ellen

Ramme alvor sa...

Det er så vakkert at det gjer ildt i hjarta ;) kunne godt hatt bildet av det på veggen eg :)

Godt å høyre at det går framover med far din det er nok det viktigaste uansett.

Lukka til vidare! ;)

Kjersti sa...

Så fint det blir hos dere! Fy flate for en jobb dere har gjort underveis...! Gøy å se resulatene. enig med Ramme Alvor -hadde kunne hatt det som bilde på veggen... eller kanskje på et kort...
Lykke til videre.
Klem fra Kjersti

Dagny @ Beautiful Living sa...

Å, det er helt nydelig! Du er virkelig god til å style og ta bilder! ;) Godt å høre at ting går bedre med faren din!

My Wonderworld sa...

Så flott at din far er på bedringensvei! Det var godt å høre.

Glassverandaen er bare nydelig!