mandag 22. juni 2009

Svale drømmer...



På turen til Byggmax i dag for å kjøpe belegningsstein (har funnet ut at de er best på pris på mye!), svingte vi også spontant en kjapp tur innom Living, da de lå vegg i vegg. Det er egentlig hageputer vi strengt tatt trenger, men kom glade ut igjen med en enkel hengekøye.



Jeg har lenge hatt planer om å kjøpe en stor og hvit med heklede blonder (plass til to), men denne duger fint en stund framover. Fra flyttelasset i utehuset, dro jeg fram en gammel sengehimmel i myggnetting fra IKEA (som i sin tid ble kjøpt til mitt fadderbarn Caroline,- hvorfor er den fremdeles her hos meg?*s*). Et par flash back fra barndommen der jeg klatret i trær for å nå de beste eplene (som selvfølgelig alltid hang høyest), var både hengekøyen og nettingen hengt opp på de krokete og trygge armene til det aldrende treet... Henrykt over å ha fått en ny "pauseplass" i det fri, måtte både Hanne og jeg teste ut comforten før vi trakk inn for å pusse gulv...





Trenger jeg å si at det var ekstra "tøft" å komme i gang med arbeidsøkten i dag? ;-)

9 kommentarer:

Ramme alvor sa...

Utruleg herleg. Eg drøymer om ei hengekøye, men med ny hage er trea litt i minsta laget for slike utskeielser.

Paviljongen i innelgget under var også flott. Er det frekt å spørje kor de kjøpte den?

Signa arbeidet!

Anetteshus.com sa...

Det ser herlig ut!!! Drømmen er en hengekøye i hagen, ja:) Tror er en stund til jeg kommer så langt, men det er lov å drømme ...

Ha en strålende dag!

Klem Anette:)

My Wonderworld sa...

Det så deilig ut ;-)

Therese sa...

Ååå så herlig - dere kan virkelig skape skjønne plasser. Både ute og inne!!

Ha en flott dag og kveld!
klem

Solveig sa...

Dette såg bare deilig ut! For en spennende og flott blogg du har:-) Her må jeg innom flere ganger. Håper du får en koselig Sankthans.

Hilsen Solveig

Ellemeller sa...

FLott blogg! Eg har lagt deg til favorittlista mi:)
Eg ynskjer meg òg ein sånn paviljong, og vil veldig gjerne ha greie på kor du kjøpte den?

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Nydelig hengekøye...så lurt å bruke myggnettet fra ikea.
Vakkert og romantisk.
Dere må ha en koselig st.hanskveld...og gi Selma en kos fra meg.
Klem...Ellen

Marianne sa...

Så flink du er til å lage det koslig rundt deg! Har lagt deg til mine favoritter, slik at eg kan komme på besøk igjen:)

Paviljongen din var forresten heilt nyydelig! Har vore på leit etter ein slik.. Er det lov å spørre kor den er kjøpt?

Ønsker deg ein strålande sommer:)

Shabby Charm sa...

Så nydelige bilder. Skjønner at det var vanskelig å gå tilbake til jobb etter denne pausen.

Klem fra Maia