søndag 28. juni 2009

Bursdag og pause...



I dag har jeg hatt bursdag, og planen var en stor hagefest med gode venner...Slik gikk det dessverre ikke, da huset fremdeles spiser oss opp og alt står på hodet:-/ Det er hele tiden et skritt fram, og to tilbake i denne prosessen...Så nå har vi bestemt oss for å ikke legge flere planer med huset som location, før vi har flyttet inn;-) Når det blir, er enda et stort spørsmål...

Så det ble heller en rolig middag hjemme hos mamma, med deilig mat og drikke. Jeg fikk flere flotte gaver, - alt fra spennende interiørbøker til deilige L`Occitane produkter.


Foto: Kitchen Aid


Foto.www.dbs.no

Ekstra glad ble jeg for for sykkelen jeg fikk av min samboer og Kitchen Aid blenderen jeg fikk av mamma, Kjell og lillebror. Sykkelen,- en klassisk sort damesykkel, med kurv på styret, kommer til å bli min nye følgesvenn. Den blir fin å ha når jeg skal utforkse Askers mange strøk og gater!




Selma venter utålmodig på å dra til bestemor...

På meg hadde jeg en vintage nattkjole fra Elsa K,- nok en kjole som ikke kom lenger enn til mine hender;-) Denne er fra 50 tallet, og i super stand! Skal jeg stå hvit brud en dag, skal det være i en slik en! Jeg har enda 5 til i min private samling, som venter på å få svingt seg, alle i sarte pasteller. Love them!

Ellers har jeg bestemt meg for å ta en liten pause fra bloggen nå...
Huset krever nesten all min tid og oppmerksomhet om dagen,- i tillegg til alt det fysiske som skal gjøres, er det også dukket opp kjipe forsikringssaker som må følges opp...
Men enda viktigere enn dette, er selvsagt tiden til familien,- spesielt nå etter at min kjære pappa helt uventet fikk hjerneslag for snart 4 uker siden. Han er sterk og sta som få, og vi har stor tro på at han blir helt frisk igjen. Med rett rehabilitering er han på vei tilbake:-) Slike hendelser setter ting i perspektiv, og en skjønner hva som virkelig betyr noe i livet...Er så fryktelig glad i han!


Foto: Inger M Pedersen

Så tusen takk til alle dere som har lagt igjen kommentarer til meg den siste tiden,-det har jeg satt ekstra stor pris på nå! For en gjeng dere er!!! Beklager at jeg ikke har vært så hyppig på besøk hos dere, men det har sine grunner...Gleder meg til å komme tilbake med mere energi og tid,- og til å blogge om det jeg virkelig liker...interiør og antikviteter:-)

Vi sees snart!

16 kommentarer:

Love Your Homes sa...

Stort ♥ till dig ochh grattis på födelsedagen !

Karna sa...

Gratulerer med overstått bursdag, og ikke minst god bedring til pappaen din....håper alt går bra!!

Ha en fin sommer, og kos deg sammen med familien du!

BROCANTE sa...

Så trist med faren din da. Godt at det ser ut til å gå bra i alle fall. Det har vært så morsomt å følge prosjektene deres så jeg ble litt trist når jeg så du vil ta deg en pause. Jeg forstår det godt - ta vare på det som er viktig du og kom tilbake når du har tid og ork til det. God sommer til dere alle.

Therese sa...

Gratulerer med dagen som var!! Godt å ta det litt med ro med feiringer når andre ting/gjøremål er det som overskygger hverdagen.

Godt å høre at det går bra med pappaen din og fortsatt god bedring til ham!

Ha en fortsatt god sommer, slapp av og kos deg så mye du har mulighet til!!
Så blogges vi etter hvert :O)
Klem

irina /Alex sa...

Heisann ! her går det unna. Trist å lese om pappaen din. men det går bra !!
Og gratulere med dagen !!
Skjønner godt at du vil ta litt pause når det er så mye i livet ditt nå. Du kommer sterkt tilbake. Vi gleder oss til å se huset deres vet du.

PS Du ser nydelig ut i kjolen.

Klem

Nooria sa...

Så leit å høre at pappaen din har blitt syk. Jeg håper han kommer seg fint igjen.

Kjolen du viser her er skjønn! Duse farger, vintage, nostalgisk stil mmmm, nydelig :-).

Dagny @ Beautiful Living sa...

Her var det mye som har skjedd! Håper alt går bra med din far og at dere ikke får alt for mange tilbakeslag med huset. Sluttresultatet kommer garantert til å bli fantastisk.

Utrolig flotte gaver du fikk til bursdagen! Er her fortsatt når du kommer tilbake fra pausen! :)

Shabby Charm sa...

Gratulerer så mye med bursdagen din. Du hadde virkelig fått noen fine gaver.

Kjolen var bare skjønn!!!

Så trist å høre om pappan din da.
All mulig god bedring til han.

Titter innom deg med jevne mellomrom jeg vet du. Skjønner at det blir liten tid til blogging.

Håper dere får en kjempe fin sommer og at dere slipper så mange overraskelser fremover.

Stor sommerklem fra Maia

Huset i skogen sa...

Gratulere med dagen! Det var noen kjekke og fine gaver du fikk. Kjolen var jo bare nyydelig!

Leit å høre om faren din. Skjønner godt av du har mer enn nok å gjøre nå og at du trenger en pause. Ta den tiden du trenger og kos deg med sommer, familie og hund:)
Ønsker god bedring til faren din.

God sommer:)

Anetteshus.com sa...

Gratulerer såååå mye med dagen!! Håper neste bursdag kan feires med stort selskap i hagen da;)

Ha en fortsatt strålende sommer!!

Klem Anette:)

Landlig eleganse sa...

Gratulerer med vel overstått! Flotte gaver du har fått! Det er mange fine steder du kan sykle til i Asker!Kunne godt tenkt meg en slik sykkel selv - liker ikke disse nye typene, her er det nostalgi som gjelder;0)

Håper alt ordner seg for dere - både med faren din og huset...kjørte forbi igjen i helgen, var nemlig "hjemme" en tur.

Klem

God sommer!

Kjersti sa...

Gratulerer med vel overstått! Trist å høre om pappa'n din. Var akkurat i samme situasjon selv da min pappa var i en bilukykke i påsken... Livet er så skjørt, og man får virkelig øynene opp for hva som betyr mest for oss når sånne uforutsette situasjoner oppstår.
Ta vare på femilien og lykke til med mer oppussing. Det kommer til å bli knallbra!! Gleder meg til å følge bloggen din videre når du starter på igjen :o)

Nina i Paradiset sa...

Gratulerer med dagen som var!!
Søt kjole!! :)

Vet alt det der om hvor mange timer huset krever når man renoverer, så der har du min fulle forståelse!
Hadde jo ikke ett eneste blogginnlegg i fjor sommer jeg heller, men nå er jeg på sett og vis tvunget til å ta små pauser...
Akkurat malt ferdig den store veggen i trappeoppgangen da! (for 4 eller 5 gang! Fugemasse som sprakk!)
Må ty til de sene timer, for varmen her er til tider tøff for en som drasser på 16 ekstra kilo!

Ønsker dere en flott sommer, og lykke til meg huset!!

Klem!

Mandarin Chic sa...

Hei!
Så morsomt at du skal flytte til Asker, og driver egen butikk også! Vi har to rustikke bord som jeg synes er kjempefine. Du kan ta en titt på mandarinchic.no under Produkter -Bord. Det ene har mål 150x110x30h mens det andre er 145x48x53h. Har også noen bord under "Møbler". Ellers er det bare å komme innom og se de live:-)

Ha en fin dag!

charm design sa...

Gratulerer så mye til deg på bursdagen din.Jeg er helt sikker på at dere får masse tid til å kose dere i det nye huset når det er ferdig.I mens er det jo supert å ha en snill mamma som stiller opp.
Leit å høre om pappan din,men veldig fint at han er på bedringens vei.Desverre er det sånn at man møter noen hindringer på veien,det er godt at man ikke hvet hva man skal i gjennom her i livet.Ønsker dere iallefall masse lykke til videre og god sommer.

disa sa...

情趣用品,情趣,情趣用品,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片