mandag 4. mai 2009

Se min kjole...



Vi fikk inn et lite parti med noe lekre vintage klær hos Elsa K for et par uker siden, og slikt er farlig for en shopoholiker som meg (som i tillegg er underernært på den slags om dagen). Det resulterte i at et par plagg ikke kom lenger enn til mine hender, før både de og jeg var solgt...De kunne sakene sine før i tiden, og om ikke denne nattkjolen garantert gav søte drømmer, så jeg ikke jeg! Nå kan bare sommeren komme hit iallefall, så jeg kan lufte skjønnheten med bare tær i festlige lag!

5 kommentarer:

Therese sa...

Å wao!! Er det en nattkjole?!
Den er jo helskjønn!!!!!!!!!

Lucky you :o)

Nooria sa...

Kjempefin!

Hvor kjøper du inn sånt fra?

Nina i Paradiset sa...

Kjempesøt! :)

My Wonderworld sa...

For en nydelig kjole! Gratulerer! ;-)

Anonym sa...

Ja får du tak i flere av den varianten så bestiller jeg med en gang!