fredag 1. mai 2009

Ny leieboer søkes...



Mens jeg venter på å finne de store urnene som skal pryde inngangspartiet vårt, kan jeg like så godt i mellomtiden utnytte plassen der de skal stå:-) Derfor leies nå ut en sjarmerende og gammel 1 roms, med nydelig utsikt! Boligen har original fransk arkitektur, og oppleves som svært luftig til tross for sin lille størrelse. Myk og god king size seng følger med. Kombinert bad (med rullesten som gir den rette spa-følelsen) og kjøkken på gangen (må evt deles med andre). Leies ut gratis til første fulg til mølla!



Ha en fin-fin helg:-)

15 kommentarer:

Love Your Homes sa...

Men, du är väl en riktig nattuggla, Cat..värre än jag.

Synd att man inte är liten som en fågel, hade gärna bott i det boet vid ditt hus.

Ha det gott,
Ingela

My Wonderworld sa...

Så søt ;-) og ha en riktig fin og solrik helg!

H elle K sa...

Hei så herlig.. Ha en forrykkende fin helg. Kristin

Nooria sa...

Herlig! Jeg koser meg med å følge bloggen din :-).

Ønsker deg en fortsatt deilig helg!
Nooria

Shabby Charm sa...

Så godt å høre at hånden er blitt bedre. Føler virkelig med deg! Godt at du har god hjelp rundt deg :)

Dette innlegget var bare helt nydelig. Tenk om det hadde kommet en fugl inn der. Det var ihvertfall en hus i toppklasse.
(Akkurat som eierne sitt.)

God bedring klem til deg

Bella sa...

Hei!
Sukk, det blir jo så fint hos deg!

Har forresten et tips når det gjelder urner; Krukkegården ved Drøbak. De har nettside også, så du kan jo ta en titt der og se om de har noe som kunne passe http://www.krukkegaarden.no/

Ha en deilig helg!

: ) Bella

Anettes hus sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

Så koselige bilder du viser i dag!! Kjempe-lekkert!

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Anette:)

Kerstin sa...

Herlig innlegg... fin "lelighet" som leies ut...
ha en fin helg videre O=)
Klem Kerstin

BROCANTE sa...

Utleid - eller fremdeles til leie?

Ainosofia sa...

<3

Ainosofia from Finland

Kristin sa...

Hei
Takk for hyggelig hilsen!
Nydelig stilleben du har ved husveggen:-)
Drivhus er topp!!
Ha en fin kveld videre!

charm design sa...

Heldig den fugelen som finner det huset....he he
De har noen vakre urner på plantasjen faktisk.Hvite pokaler som det heter ,jeg har de på trappe(du ser bilde av de på nest siste innlegg på bloggen min)bare et lite tips,spørs jo litt hva du er på utkikk etter da,har iallefall fått masse skryt av mine.Lykke til med jakten.Og så bra at det går bedre med hånda de.Ønsker deg en fin uke.

charm design sa...

På forrige innlegg skulle det være..hi hi litt trøtt bare...

Therese sa...

Så herlig !!!
Hadde jeg vært en liten fugl ville jeg jammen skyntet meg for å være første man til mølla :)

Håper du har hatt en deilig helg!! Hos oss går det unna i høyt tempo, dagene flyyyyr.....

Ha en god dag!

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色