søndag 24. mai 2009

Hagekos



I dag tittet solen endelig fram, og da var jeg ikke sen med å komme meg ut i hagen:-) Etter regnværet som har herjet her de siste dagene, var det en fryd å ta på seg de rosa ballerinaskoene...uten sokker:-) Plutselig var stein og gress i skoen noe positivt...smaken av sommer! Fra utehuset dro jeg fram "hagetingene", og lagde meg nok et fuglebad til pipippene;-) De gamle garnkulene er klassiske, og med en håndfull hvite steiner og noen epleblomster til, kunne jeg invitere til åpningsfest;-) "Karet" jeg brukte, har lenge ligget ute i butikken, men plutselig så jeg det i nytt lys, og vips så var det solgt*s* Synes dekoren med fuglene på er helt nydelig!





After days with nothing but rain, it was a pleasure to wake up this morning,-welcome sunshine! I headed straight out to my garden, and decided to make a little spa for the birds;-) I filled up an old french enamel barrel with some antique glass floats, a handfull of white stones, a few beautiful apple blossoms and at last water. Simple as that,- but it looks good:-)

7 kommentarer:

Therese sa...

Fuglene må jo fryde seg hos dere, for et herlig bad!!

Foreløpig får de ikke noe sånt hos oss, tror ungene hadde omdannet det gjørmebad ganske raskt.....
Men om et pr år kanskje :O)

Ha en fin fin uke.
klem

Villa Kos og Kaos sa...

Så nydelig!
Skikkelig fugleparadis hos deg!

Vi har en terrorhakkespett på landstedet vårt, som vi gjerne skulle blitt kvitt...
men skjønne småfugler har vært hjertelig velkommen til å ta en dukkert i et så nydelig fuglespa!
Kvirrevitt!
Gunn-Cathrine

me and alice sa...

Åh vilket fint fågelbad! Nu blev jag inspirerad till tusen att göra något liknande!!! Jättefint!
Vad mycket fina saker du fyndat också!!!
Ha en bra vecka!
Kram Susanne

Ainosofia sa...

- ainosofia -

janne - kathrine sa...

Flotte bilder!
Ser du også har funnet mye flott på låvesalget. Ja, det er godt at det er noen som samler :-)
Ha en fortsatt fin dag.

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Så hyggelige hageting du har...fuglebadet ser fint ut. Jeg har flere fuglebad i hagen, men har tilgode å se noen fugler bade i dem...
Du må ha en god uke.
Klem...Ellen

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色