søndag 18. januar 2009

Tapet i glassverandaen i 2 etg



Vi har bestemt oss for å ha tapet i glassverandaen i 2 etage,- og snuser nå på forskjellige mønstre. Dette skal bli et lite sommerrom, der jeg ønsker å trekke naturen inn. Etter gode tips fra Hanne med bloggen Sopretty og Ia fra Love Your Homes , har jeg funnet noen aktuelle "kandidater" *s*
Takk jenter!

Jeg vil ikke ha et for klassiskt mønster med masse engelske roser etc, men likevel noe med blomster...Liker veldig godt de i farger med fulger eller sommerfugler på, men er veldig i tvil om det blir for mye farge for meg? På den andre siden er rommet lite, og med flere vinduer, så det er jo ikke store flatene som skal tapetseres...Det må heller ikke bli for søtt, men et slikt "hagerom" tåler jo noen utskeielser?

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Nr 5

Nr 6

Nr 7

Tapetene under fra Ralph Lauren, skulle jeg gjerne ha funnet plass til i sommerhuset vårt i Solund (og det skal man ikke se bort i fra at jeg plutselig gjør..thihi).



(Alle bilder fra "Tapet- Cafe" og "Ralph Lauren Home")

Jeg har alt funnet et par favoritter,- har dere?


14 kommentarer:

Jannicke sa...

..mange fine tapeter du har funnet. jeg likte veldig godt nr 5 og nr 7. Likte også godt nr 1, men denne blir man muligens litt fortere lei av (?)...
Lykke til med valget ditt!

hanne~ sa...

de er alle så fine. jeg glæder mig til at se resultatet!

BROCANTE sa...

Vanskelig å velge her. Smaken er som baken vet du.... Min favoritt er nok nr 2 - eller 3 kanskje?
Så fint det ble med de nye vinduene - og ikke minst ble det fint med fler vinduer.

Tove sa...

Ha, ha, eg synest så absolutt at du skal dekorere Sula-hytta i Ralph Lauren-tapet! Eg bur ikkje så langt frå Sula, og ser nok for meg at Sula kunne trenge litt Ralph Lauren!

siren sa...

her var det mange flotte tapeter...men holder en knapp på nr 7 eller 8, ja og så den aller første som du viser, men den har du ikke nummerert, så regner med at den ikke er med i valgene...
:)

Beautiful Living sa...

Jeg holder en klar knapp på nr 6! Eller synes jeg kart-tapeten fra RL er helt nydelig. Er også veldig glad i min egen tapet i stuen, den har også fugler og sommerfugler i mønsteret og er fra Laura Ashley. Men synes virkelig du har valgt ut noen fantastiske tapeter. Er sikker på at med din stilsans vil det se smashing ut uansett hvilken tapet du ender opp med ;)

Anemone sa...

Hmm.... masse flottå velege i ja, men min favoritt ble nok nr 7.
Ikke fullt så farverik kanskje, men en tapet til den prisen skal jo være på veggen en stund også da. Søt den med de små fuglene også, men tror nok jeg hadde blitt dritt lei den etter en tid.

Skal bli spennende å se hvilken du velger.

Nr. 5 sa...

Heisann
Alle var kjempefine, men jeg likte nok best nr. 6. Men det blir helt sikkert bra uansett hva du velger, hehe :) Gleder meg til å se resultatet.

Anettes hus sa...

Wow! Så fiiin blogg du har! Masse interessant å lese og se ... Mange fine tapeter du har funnet, jeg skriver om tapeter i dag, jeg også! Kansjhe du finner noen tips hos meg også?!

Jeg linker:)

Klem Anette

My Wonderworld sa...

Jeg ville helt klart valgt tapeten uten nr (i introen).

Vet du hva den heter? Hvem som selger den?

Cathrine sa...

den på første bildet er skikkelig lekker da... ellers liker jeg godt nr 7:) men alle er egentlig søte tapeter som virkelig passer i en glassveranda.. heldig dere som har en slik..

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Vilken inspirerande blogg du har. Härliga tapeter, svårt o välja tror jag.

Ha det gott. Kram Pirre

Anonym sa...

Den uden nummer er absolut den smukkeste, synes jeg. Men det er måske den der sidder der allerede - eller? :-)
Jeg er også meget begejstret for din blog!

Jette/Danmark

Anonym sa...

Nummer 7, og den øverste uten nr er bare heeeeelt nydelige!!!!!
Så flott at dere gir tilbake sjelen i et hus som var "vandalisert"...
Dere har sansen, og gjør en vanvittig flott jobb!!!!