onsdag 21. januar 2009

Maisons Intemporelles


En av de mange fine julegavene jeg fikk i år (strengt tatt i fjor*s*), var boken "Maisons Intemporelles 1995-2005". Den lå overraskende under treet fra mamma, og hun hadde kjøpt den helt selv uten ønsker fra meg (her i huset råder det som regel lister over interiørbøker jeg gjerne skulle hatt i samlingen min..he he). Men denne var ukjent for meg, og desto mer hyggelig å få! Den er stor og tykk, og er proppfull med lekre bilder fra forskjellige inspirerende hjem. Den var midt i blinken, og jeg lar bildene tale for seg!




(All photos taken by me from the book Maisons Intemporelles ISBN 2-930367-28-8)

6 kommentarer:

Love Your Homes sa...

Hej Cat,
denna bok måste jag nog inhandla, ser mycket inbjudande ut. Trappan på bilden är bara så fin...

Hvordan går det med era tapeter......

Ja, det mesta av alla stoffer blir sydda av mig, speciellt de trickiga delarna.
Det är en så lång lärlingstid för en ny, för att lära sig alla moment.

Lycka till med ert fina projekt,
Ia

Maliva`s verden sa...

Oh,den boka ønsker jeg meg..takk for tipset:O)
Klem

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Den boken ser ju underbar ut... Ska kika på nätet om man kan handla den nånstans.

Ha en trevlig kväll. Kram Pirre

Prinsessa sa...

Hallo der!
Sånt er skikkelig hyggelig når man får gaver som ikke man har en finger med i spillet på selv.
Sånn var det med lysekrona vi fikk fra mamma og stefaren. At hun klarte å plukke ut akkurat den som jeg ønsket meg uten at jeg hadde sagt noe om det er jo helt fantastisk.
Boka ser super ut. Masse herlig inspirasjon å hente i slike bøker.
Ha en herlig torsdag. Å så må jeg si at det er utrolig kjekt å følge bloggen din. Veldig inspirerende.
Ha en herlig torsdag. Klem:O)

Heidi sa...

I just found your blogg and I really love it <3

Heidi from Finland
<3

Things That Inspire sa...

The color of the doors in the first picture is my favorite color in the world - mostly green, a little blue, a little gray. Beautiful!