fredag 16. januar 2009

Elsa K


For et par uker siden, bestilte jeg et håndlaget smykke/medaljong fra USA, med bilde av min kjære bestemor Elsa Konstanse. Det er laget i tykt glass,- som en brevpresse, og loddet. I dag lå det i postkassen min, og jeg er sikker på at bestemor selv ville ha likt det like godt som meg! Hun er nok også litt flau over at jeg vil gå med henne rundt halsen, men fornøyd med at jeg har valgt et bilde fra en av de lykkeligste dagene i hennes liv,- brudebildet. Smykket er stor og tungt, hele 4 cm i diameter. Så nå bærer jeg henne både i og på hjertet *s*

Ha en flott helg!

10 kommentarer:

Cathrine sa...

så koselig... jeg har også en farmor Elsa Mabel gjemt i hjertet mitt... det smykket var jo bare nydelig....

Min Verden Hanne sa...

Nydelig :)

Nettan sa...

Å va fiint! Verkligen ett annorlunda smycke!
Länge sen jag var här, kul å se både glasverandan och badrummet, det bådar gott!!
Kram Nettan

mettemaja sa...

Det var en nydelig gest til din bestemor.

Anniche ♥ sa...

Det var et vakkert smykke, og så koslig!! Farmoren din var en nydelig dame :)God helg !

Nr. 5 sa...

Utrolig nydelig :) Både tanken og smykket.

hanne~ sa...

hvor fint :)

Jannicke sa...

Rett og slett vakkert! ;o)

Ankan sa...

Hej !

Smycket är både fint och personligt !

Hälsningar
Anci

Anonym sa...

Det er lenge sidan... men, kven i USA som lagar sånne medaljongar? Eg likte den verkeleg.