søndag 28. desember 2008

Nytt år, nye muligheter...




Siden jeg fremdeles er i julemodus, der dagene går med til å gjøre ingenting, - dvs ingenting annet en å dulle rundt i eget (svigers*s*) hus og spise god mat og drikke og bare være lat, så tenkte jeg å vise noen bilder fra julen i fjor. Disse bildene stod på trykk i årets julenummer av ROM 123. Lite visste jeg da, at dette ble siste gangen jeg skulle pynte til jul i dette hjemmet...litt vedmodig, men også vakkert...Vi har satt våre spor på Vestre Voksen Gård, og formet det i vår (h)ånd,-slik vil det alltid være. Da vi kjøpte det, var det et totalt oppussingsobjekt, og jeg har storkost meg underveis med å sette det i stand! Gleder meg heller over minnene, og ser nå fram til å få et større hus med plass til mange barn og butikk i hagen:-)


(All pictures from my previous home)
I morgen er imidlertid slutt på dovenskapen,- da skal arbeidsbuksene på, og gulv i kjelleren støpes...og det av to jenter som aldri har rørt sement;-) Skal lete fram et lynkurs i støping på nettet nå, og prøve å ta til meg litt lærdom selv om hodet er på ferie*s* Det blir nok bra!

14 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Hei!
Ja dere har virkelig smak og sans! Gleder meg veldig til å se resultater!
Ha en fin romjul og ett strålende nytt år!
Juleklem fra meg!

dentinista sa...

Her var det veldig vakkett!!!!!!
Mvh

mettemaja sa...

Jeg leste den artikkelen og fikk mye inspirasjon derfra. Nydelig! Overbevist om at deres nye hjem også blir helt skjønt.

My Wonderworld sa...

For noen flotte bilder! Korselig hjem du hadde :-)

Min Verden Hanne sa...

Skjønner godt at det var vedmodig å flytte fra dette - men hvis du får bedre plass i nytt hus så kanskje det er en plaster på såret? Vel, vakkert var det - og håper du får det like vakkert neste sted. Hanne

Anniche ♥ sa...

Åhhh! Husker den ja , masse lykke til med nytt hjem ! Flinke dere er :))))God Jul og Godt Nyttår

Siren sa...

Husker godt de bildene dær...tvers igjennom kanonkoselig!
:)

Lisemoren sa...

Nydelige bilder og nydelig hjem. : )

Smineset sa...

Nydelig! "Gammelhuset" var virkelig lekkert, men jeg regner emd at det blir ikke noe tull i det nye heller... ;-)

Ønsker deg en fortsatt fon romjul og ett riktig godt nytt år! :-)

Veronica's hus sa...

Utrolig lekkre bilder fra i fjor!
Helt i drømmeland jeg og kan virkelig se for meg selv vandre rundt i deres tidligere hjem..
Men så spennende med nytt stort hus da, drømmen min har også alltid vært å bo og ha egen liten butikk på samme sted. Ser for meg dørbjella og alt jeg:) Sweet dreams sier jeg bare..

Dere for kose dere videre og nyt roen, for dere har vel noen hektiske oppussingsdager forran dere.

juleklem fra meg

Fridashus sa...

Dere er utrolig flinke! Dere har sansen!!! Dere har en noe særegen stil, men det faller i smak hos veldig mange:o)

Morsomt at dere er igang med nytt prosjekt. Gleder meg til å følge fremdriften.. Deres forrige bolig gikk unna som bare det i et marked som ikke var fullt så hett.

Ha en riktig fin dag!

Klem

MOLLY sa...

Jeg digger stilen, fordi den er personlig, og velbalansert i stiler, farger, sammensetninger og nyanser:)) Gleder meg til å se i det nye huset!!!

Et lite Psssst...Hvis det Twyford toalett dere skal ha, hadde vi store problemer med håndtakene, og er den dårligste patenten jeg har vært borti, selv om jeg liker designet, hadde jeg ikke valgt det igjen, for det er ikke kjekt å stå der med gjester å ikke få trekt ned i toallettet uten å lofte på sisternen, og trekke i n oen wire nedi der...
Ønsker dere alt godt for 2009, og gleder meg til fortsettelsen;)

charm design sa...

Her var det veldig mye vakkert,liker stilen din utrolig godt.Mange fine gamle skatter var det her hod dere.
Ønsker deg og din familie et godt nytt år.

Maliva`s verden sa...

Hei,ettersom du ligger på favorittlisten min,vil jeg i den anledning ønske deg et godt nytt år:O)
klem fra maliva