onsdag 31. desember 2008

Selma og jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år!!

Årets siste dag ble brukt til en deilig (men kald) tur rundt Semsvannet. Her var det bare å kle godt på seg, og nyte den friske luften. På isen myldret det av store og små på skøyter, og flere grillet pølser over åpen ild,-kos! Selma fikk hilst på både hunder, hester og selveste nissen (hva nå han gjorde ute i dag?*s*) Stor stas! Etter en times tid, begynte solen å gå ned, og himmelen ble magisk! En perfekt slutt på 2008, og en nydelig start på 2009! Dette året blir spennende på flere måter, og jeg gleder meg til å ta fatt på det!

10 kommentarer:

Mona. sa...

Ååååååå,herlige bilder,-jeg savner Asker,når jeg ser Semsvannet......det er jo bare så vakkert der !!! Fint bilde av deg og Selma,hun var jo så stilig i vinterklær,firbente vennen.. Ønsker deg,og dine,en vakker feiring ikveld,og et utrolig spennende nytt år !! Gleder meg masse,til å følge dere i 2009 !!!! Stor klem fra meg :)

Love Your Homes sa...

Tack kära för hälsning.
Ni ser ut till att ha haft det dejligt på isen, mycket vackra bilder.
Ser fram emot att följa ert vidare projekt med det nya huset, det ser ut till att bli mycket vackert.

Gott Nytt År till dig önskar Ia

Fridashus sa...

Godt nytt år! Det er flott veed Semsvannet. Lykke til med oppussingen.

Klem

hanne~ sa...

hvor er det fint.
godt nyt år!

Min Verden Hanne sa...

Takk det samme, godt nytt år. Perfekt ramme på avslutningen. Nydelig. Hanne

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

Anemone sa...

Godt Nytt År til deg. Ser du også har late dager med hund og familie oppi denne oppussinga, og det er BRA!!

Tiril sa...

En fantastisk blogg jeg kom over via Karnas hus, jeg sitter her laaaaangt på natt og er mållaus.

Beautiful Living sa...

Så koselig det så ut! Har lagt en award til deg i bloggen min. :) Godt nyttår! Og gleder meg til å se videre fremdrift!
Dagny

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Selma ser ut til å være en sjarmerende hund, jeg er mormor til en Stafordshire bullterrier som er hvit med grå "mikke mus ører" på ryggen.En virkelig glad og lykkelig hund...
Takk for hyggelig kommentar, koselig at du likte boken Sjarmerende Gjenbruk .
Klem...Ellen