søndag 16. november 2008

Skokjøp og trekning av vinner...

Da er årets julesko kjøpt inn:-) Det er ingen tvil om at pumps har en magnetisk tiltrekning på de fleste jenter,- uten å kunne forklare hvorfor. Jeg vet bare at jeg aldri får nok, og elsker disse små juvelene! Bling-bling hører julen til, og disse var derfor et must;-) Gleder meg til å bruke de sammen med den sorte lille!


Så var det dags for trekningen av kjøkkenhåndklet....




Selma fikk den (ufrivillige) æren av å trekke vinner:-) Alle lappene ble blandet og spredt utover gulvet...



...og den første lappen baby snuste på skulle vinne, - hun satte snuten målrettet på en lapp...


Å vinneren ble:


GRATULERER!!!
Ekstra moro var det at du har M i navnet ditt (dersom du heter det i real life også da*s*)

Send meg adressen din på mail, så sender jeg gaven din i posten!

Takk til alle som var med,- det blir nok en ny give away om ikke lenge!
Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!

6 kommentarer:

Mona. sa...

Tusen,tusen takk...jeg er helt målløs...! Så snille dere er,både du og baby Selma :) Så hun trakk en trøste-gevinst selv,den lille damen....utrolig koselig at det var min lapp !!
Må si det var noen nydelige sko.....skjønner godt at de ble med deg hjem ! Blir nok nydelige sammen med svart kjole,ja..... :) Jeg fikk jo brukt festklærne nå i helga,på julegallaen,men det var nå utrolig godt å komme hjem til joggedressen,etter 7 timer på høye hæler.....hihiiii ;) Ønsker deg og Selma en fortsatt flott uke,her er det vått og grått,så jeg skal sette meg ned med penslene... Stor takkeklem fra meg :)

Lena Kristina sa...

Grattis till vinnaren!

Guuud vilka skor!!!!!

De vill jag ha på mig på nyårsafton och dansa i, helt ljuvliga

Kram Lena

oumberligating sa...

Hallo again Norway! Stockholm calling! Hej skrev just på en anna kommentar på dein sida vilken fin blogg du har och vilket fint hus ni bor i. Har lagt in din butik och gör reklam för din blogg på min sida www.oumberligating.com. Många fina ting tillverkades under unionstiden så det är väl trevligt att göra en norskreklam på en svensk sida. Ha en trevlig helg mvh Peter Olofsson. Titta längst ner på min sida så ser du din logga, hoppas du tycker det är okej, annars tar jag bort den!

oumberligating sa...

Ursäkta skrev fel adress www.oumberligating.blogspot.com ska det var mvh Peter Olofsson

Sweet Roses & Vintage Chique sa...

OH I love your dog!!! A English Staffordshire bull terrier right? We had the same dog but she died a couple of years ago... still miss her.

Love your blog by the way!

Sweet Roses & Vintage Chique sa...

Hi! Thanks for your lovely comment! Selma looks so cute!
Our dog died from old age, she was almost sixteen... yep, she lived the good life! She was such a sweet and funny (read naughty) dog! She really did have a mind of her own.... like the countless times she did not want to go home after her walk and would just sit and would not move an inch! So funny (I did not think it was funny then)... Is Selma just as naughty?