onsdag 26. november 2008

Bad og challenge

Etter møte med entrepenør i dag, fikk vi klarsignal på at badet kunne bli som vi ønsket. I dag er det ikke toalett eller bad i 2 etage, og vi var redde for at ny do måtte plasseres rett over den som nå står i 1 etage grunnet rør m.m. Og det hadde kræsjet veldig med mine innrednings planer;-) Men det løste seg heldigvis, og alt av nye rør legges i gulvet. Veggfliser, toalett, vask og badekar er valgt, så nå gjenstår det bare å bestemme seg for gulvflisene...Har to typer i kikkerten,-et veldig klassisk og et veldig fransk*s* Fint tror jeg det blir det uansett!



Ellers har jeg fått en challenge fra Beautiful Living,-"Share 7 things about yourself. Challenge 7 other blogs at the end of your post through naming their blog, and post a link to it. Let them know they've been challenged by leaving a comment in their blog"

1: Jeg er vegetarianer (spiser fisk), og har ikke spist rødt kjøtt siden jeg var 14 år...

2: Jeg ELSKER dyr,- mer enn mennesker...

3: Jeg blir alltid veldig rørt og gråter en skvett når jeg ser en fødsel på tv...

4: Utpreget b-menneske som sjelden er i seng før laaaangt på natt,- fungerer fint nå uten barn og som selvstendig næringsdrivende;-)

5: Veldig familiekjær, og forguder familien min.

6: Yndligsprogram på tv: "Life among the dead" med Lisa Williams

7: Hadde planer om å bli jordmor, men endte opp innen TV før jeg startet for meg selv med interiør for 2 år siden.


Sender denne videre til alle som leser dette,-moro å se andre sider av bloggerene også:-)

8 kommentarer:

Smineset sa...

Å så spennende dette ser ut! Blir både matt av alt arbeidet og sjalu for det er jo så ati! Ser ut som ett supert hus.

Gleder meg til å se hvordan det blir etterhvert.

Ha en strålende dag! :-)

Mona. sa...

Tusen,tusen takk for gaven,fra deg og vesle Selma !! Nå ligger den så fint i kjøkkenhylla mi,og gleder meg med sitt nærvær :) Har akkurat lest om dere i Rom 123,og for noen herlige bilder av Selma.....der hun sitter i kjøkkenet,og ser ut av vinduet,og der hun ligger i verktøykassa..... :) Så godt at du ikke ble skuffa,da du startet rivingen i huset......og herlig,at dere nå får realisert badet,akkurat etter planen......slikt kan man like !! Nydelig badekar....vakre linjer....det kommer nok til å bli et smykke i huset,dette badet :) Ha en fin kveld. Klem :)

Nettan sa...

Hittade precis hit och har kikat runt, vilken fin blogg du har! Å vilket fint hus du har!! Alltid kul att läsa om andra som oxå har stora renoveringar på gång! Badet kommer garanterat att bli superfint..kommer å kollar!!
Kram Nettan

Flower Power sa...

Takk for hilsen! Ja, her inne er det virkelig mange fantastiske mennesker!:)

Så bra at det løser seg med baderomsløsning....er alltid vanskelig det der med å få ønskene til å passe med rør og kabler og alle slike brysomme ting, hehe:)

Morsomt å lese utfordringen, jeg også elsker å se Lisa Williams og alle andre slike programmer.Det er spennende!

Nå skal jeg surfe mer her inne hos deg....du har en så flott blogg!

Lycheli sa...

Hei Cathrin!!!

Så artig å se deg her:)Kunne nesten gjette meg til at du hadde en blogg et eller annet sted.

Så bildene av huset på FB og må bare si at jeg er sååå misunnelig! Ut fra bildene jeg så av leiligheten gjetter jeg at det kommer til å bli dr..lekker hos dere:)

Gleder meg til å titte innom og følge prosessen:)

Klem Tone

me and alice sa...

Vad fint det kommer bli! Underbart badkar!
Vad kul att läsa lite grann om dig...
kram Susanne

Beautiful Living sa...

Stolene er nå mine! Tusen takk for tipset! :) Legger ut bilde og slikt i morgen! Håper oppussingen går strålende og at dere har fått flere hyggelige overraskelser. :)

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色