lørdag 4. oktober 2008

Tiden strekker ikke helt til...

Bloggen blir litt forsømt om dagen etter huskjøpet. Det er mye som skal ordnes nå i forbindelse med salg av egen bolig. Det er nok ingen hemmelighet at en samler som meg, har endel som skal pakkes ned til flyttelasset;-)Det er helt utrolig hva skuffer og skap har fått plass til!I tillegg til alt det private, skal også hele butikken forflyttes *phui* I og med at huset vi har kjøpt er et renoveringsobjekt, må Elsa K permiteres fra uke 43 og fram til jul...Før vi får innstalert internett, må div andre ting klargjøres først. Bryggerhuset som skal romme butikken, skriker dessuten mer etter oppussing enn selve huset...Vil tro at evt møbler jeg setter inn der nå, vil gå rett igjennom gulvet..thihi. Men selv om jeg nå har konstatert at jeg har nok ting (les: for mye!), klarer jeg ikke å la gode kjøp gå fra meg;-) Så derfor vil jeg legge ut nyheter fortløpende før dørene midlertidig lukkes. Har akkurat fått inn et parti fra Frankriket, som nå behandeles. Den gamle klokkeskiven i emalje kom for øvrig ikke lenger en til soverommet mitt:-)

Ha en fin helg!

7 kommentarer:

Tove sa...

Tilfeldigheitene ville ha det til at eg skulle dumpe borti bloggen din i dag - og for ei lukke! Fantasktisk blogg du har og flott nettbutikk! Legg deg til i bloggrollen min slik at eg finn tilbake til deg - vil gjerne på besøk igjen!

Ha ein strålande laurdag!

Smineset sa...

Skjønner godt at tiden ikke strekker helt til. Masse (arti) arbeid med flytting og ikke minst oppussing. Gleder meg sånn til å se hvordan det blir! ;-)

Ha en super lørdagskveld!

Mona. sa...

Godt det er flere med mange pakkenelliker,som nå må flyttes på....skulle tro det er meg du skriver om......!! Måtte innom et loppis idag,på et godt ,gammeldags samfunnshus,i en bygd her,og da ble det et lite bord,for et vaskesett,som fant veien hjem hit.....! Man lærer jo aldri...,men det er som du sier,man klarer ikke å la være...... !

Gleder meg villt,til å se hvordan både butikken din,-og huset kommer til å bli....spennende tider,med andre ord !! Kos deg videre da,og ha en toppers søndag :)

Livet er heeerlig sa...

Masse lykke til med hussalg og innflytting :)
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

Karna sa...

Grattis med huskjøpt, ser ut som et nydelig hus, med en herlig gammel hage.

Dere kommer helt sikkert ikke til å få problemer med å selge heller, dere har det jo så koselig, masse lykke til iallfall!

PS
Og lykke til med turen til Stavanger, håper det går denne gangen!
Valpene hos oss var ikke helt planlagt, men slik går det når jeg er "barnevakt"...hi,hi..

Anemone sa...

La nå inn litt "reklame" for den flotte nettbutikken i bloggen jeg da, når jeg fikk den flotte knaggrekka på veggen :-)

Jeg ble superfornøyd, og gleder emd som en unge til nye spesielle gjenstander kommer i pc vinduet!!

Hilsen ble overbragt til HA :-)

Lykke til med flytting!!

Hvitrose sa...

heisann:)
FOR en fin blogg du har!!KJempe Flott hus dere har kjøpt:)
Tiden..ja den går altfor fort,men egentlig godt vi ikke får til alt på en dag,da hadde det blitt kjedelig den neste;)
Ha en fin dag:)