tirsdag 7. oktober 2008

Ny lampe...

Nå var det jo slik at jeg skulle pakke ned, og ikke opp...
Men det lar seg selvsagt ikke gjøre, når det ligger et fristende parti fra Frankrike å venter.
Det blir som rene julekvelden her i stuen når nye varer er ankommet, og selv om "pakkene" strengt tatt ikke er til meg, hender det at Elsa K er snill å deler;-)
Som denne lampen, som en gang var en flott alterstake. Den ble gjort om til lampe på 50 tallet, og pryder nå stuen vår.
Det må sies at jeg hadde meg selv i tankene, da den ble ropt inn på auksjon, men det er alltid greit å vite at dersom nye (gamle) kjøp ikke passer inn her, tar Elsa K de varmt imot:-)

Ellers har jeg vært en tur i Drøbak i dag for å hente noen møbler. Ruth (GPSen) fikk meg trygt fram, men det viste seg kjapt at jeg hadde målt feil slik at skapet jeg har kjøpt var alt for stort for bilen jeg hadde med...jada.
Så det ble en heidundranes bomtur...mørkt var det også blitt, slik at jeg ikke en gang fikk nyte synet av sjøen og de gamle koselige husene som er der.
Ja, ja...nå skal jeg kose meg med en latte, og lete opp nye gulvfliser til det nye badet vi skal bygge:-)

Ha en fin kveld!

8 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Kjempefin lampe! Spennende med nye varer!!
Jeg bare lurer på noe... Ser ditt kjøkken og lurer på om jeg har sett det før??!Har det vært i vakre hjem? Man legger merke til vakre ting og rom og dette tror jeg har sett før! Hmmm...
Ha en fin dag!
Christina

Mona. sa...

Wow,for en lampe.....skjønner godt at du hadde deg selv i tankene,da denne dukket opp !!! Virkelig lekker......og gleder meg til å se hvilken plass den får,i det nye huset :) Spennende med allt dere må velge,det er jo så utrolig mange valg som skal tas,på relativt kort tid...men det tror jeg ikke er noe problem,med din stil og smak....blir nok "bærre lækkert" !! Jeg har nå feiret vår nye bopelmed litt nettshopping,og en latte.....det er kos,det !!! Misunner deg veldig den Drøbak-turen ,forresten....der er det bare så koselig,masse vakre hus og drømme seg bort i....!! Savner det stedet,kjenner jeg.....men man kan ikke få allt,er det ikke slik ? Ha en toppers dag imorgen da,håper du får skapet hjem :) Kansje vi får se det,da........hihiiii :)

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhhh vilken fin blogg du har , och vad spännande med ett nytt hus...ojj vad du är duktig !!
Jag känner igen dig och ditt hem från Vackre Hjem tidningen..det var ett vackert reportage..
Kika gärna in på min blogg om du har tid..
Kram Anette

Den gode feen sa...

Hei,
Eg har først nå oppdaga bloggen din, og har riktig kosa meg med å kikke heilt tilbake til starten i mars. De har ein nydeleg heim, som eg også meinar å ha sett i eit interiørmagasin. Stemmer det? Ønsker dåko all mulig lukke til med hussalg, og gratulerer med kjøpet av det nye :) Ha ein fin torsdag, venleg helsing Linda

hemtrevnad marie sa...

Så kul att hitta en sån vacker blogg!
Låter spännande med nya huset!!
Ska ta och kika vidare hos dig nu!
Ha en härlig helg!
kram

Siren sa...

Hei! For en kjempefin blogg! Kjenner godt igjen noen av bildene deres i fra Vakre hjem,der deres hus er en av mine yndlingsreportasjer!
Jeg linker, gi meg et hint om ikke det er ok...ha en super dag!
:)

A-mora sa...

Måtte le litt da jeg så rommet fra 93. Det var sånn. Sløyfer på alt.
Så finn lampe. Den butikken du nevner blir det nettbutikk? Ligger den i nærheten av Røyken? Ser du er oppvokst der. Vi har mannens familie der.
Lykke til med flyttingen

A-mora sa...

Værsegod!! Liker bloggen din .
Nå har jeg sett på nettshoppen din. Og du så mye lekkert og fint du har. Kan hende jeg tiiter innom en gang vi er i de traktene. Ha en fin dag