fredag 26. september 2008

Litt nytt...

Takk for alle gratulasjoner ang huset:-) Har nå begynt å glede meg noe veldig, og er alt langt i planleggingen av hvordan det skal bli. Vi dro en tur ut dit i går, og det var enda finere enn jeg husket etter den korte visningshelgen. Hagen har til og med en stor gammel flaggstang som hadde gått meg hus forbi. Så nå må vi kjøpe flagg også*s* Det gamle bryggerhuset kommer til å passe perfekt til butikken,- det var romslig med masse sjarm, og fremdeles inndelt i båser etter å ha huset både hest og høns. Tror jammen jeg skal prøve å bevare det sånn, som små "rom" til ulike varegrupper. Apropos butikken, så har vi fått inn noen flotte gamle lokkeender/vetter! Disse er det ikke ofte jeg kommer over, men takket være gode kontakter i utlandet har de nå havnet her. Synes de er super dekorative, med spor av et hardt og langt liv i div sjøer/vann rundt om i verden:-)


Ha en fin helg!

9 kommentarer:

A-mora sa...

Gratulerer med huskjøp. Huset dere har kjøpt høres ut som et drømmehus. De lokkeendene var bare nydelig. Ha en fin søndag.

Anemone sa...

Ohoi!! gratulerer med huskjøp, dette har gått meg hus forbi :-))

Mye jobb ja, men så lenge en gjør det til seg selv så spiller det egentlig ingen rolle. trenger jo ikke være ferdig til jul...., nei hus er livslange prosjekter som bare varer og varer.

Kunne du tenke deg å flyttet inn i et feridghus der både do-skåla og kraner og kjøkkeninnredning henger klart på veggen da??? :-)))))))
nei, tenkte med det!! Trekk pusten, dette går greit.

Fin ukestart til deg.

Anemone sa...

Ja, da ble det kjøp da for min del :-) Ikke en and, men... noe annet en rusten trønderdame falt for :-)

janne - kathrine sa...

Ja - grattis med eget hus da!

Først ble jeg helt forfjamset da jeg skummet innlegget om at dere hadde kjøpt nytt hus. Jeg har hele tiden trodd at dere eide hele huset dere bor i nå og leste innlegget litt for raskt, så jeg fikk ikke med meg at dere eide en seksjon.
Jeg tenkte: "Næmen, skal de flytte fra det store, vakre, sjarmerende huset sitt..."

Vel, nå skal det uansett bli spennende å se hvordan dere får det i det nye huset.
Selve formen på huset ser jo veldig lovende ut (litt mer sjarmerende enn "Lego klossen" vår i alle fall...)

Lykke til med renovering og oppussing :-)

MOLLY sa...

Send en mail til info@mollysheaven.no så skal du få pris, og info om gjerdet idag:)

Himmelblaa sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Likør er utrolig enkelt å lage og resultatet blir veldig godt!
Akkurat mengdeforholdet har jeg ikke noe oppskrift på, men jeg la en link i bloggen min til ei som hadde ei oppskrift som jeg fulgte sånn høvelig.
Ellers så har du en nydelig blogg som jeg gleder meg til å følge videre.:-)

Veronica sa...

Wow her var det mye fint å finne. ikke ofte jeg ser gjennom en hel blogg for å si det sånn:)
Legger deg til min blogg jeg.
Ha en strålende helg så titter jeg innom snart igjen.
Klem

Anemone sa...

Tusen hjertelig takk for kjempetrivelig handel :-)

Var på posthuset i dag jeg og hentet hjem min nye knaggrekke ja!! jett om den skal på kjøkkenveggen med gamle fil de fer redskaper på... Ser for eg at det kommer til å bli kjempeflott.
Takker også kjære du for den nydelige såpa du sendte meg, nå blir det lavendellukt av damen denne helgen, sann mine ord :-)

Snakks ja, og mer handel etterhvert blir det sikkert!!

So long nye venn.

A-mora sa...

Har noe inne på bloggen min til deg